Ogen dicht en gewoon luisteren

Ik wil jullie een liedje laten horen. Maar als ik vertel wie het zingt verplaatst de muis zich waarschijnlijk naar het kruisje in de rechterbovenhoek. Nu wil ik ons niet allemaal over één kam scheren, maar ik weet dat er genoeg mensen zijn die niet dezelfde mening hebben. Nu ben je misschien wel heel nieuwsgierig geworden of stiekem al naar beneden gescrolled. Nu niet naar beneden scrollen natuurlijk. Het moet een verrassing blijven. Heb je nu wel naar beneden gescrolled? Gooi dan al je vooroordelen over boord, want wat is er nu mis met deze mannen? Of moet ik ze misschien jongetjes noemen. Met hun babyfaces, puppie ogen en hun heerlijke Britse accent zingen ze naar ons wat ons mooi maakt, dat ze ons een kusje geven,  dat we moeten leven nu we nog jong zijn en over kleine dingen. En dat is nu precies het liedje dat ik jullie wil laten luisteren.

Dus, sluit je ogen en vergeet even dat het One Direction is. Dan is het toch nog niet zo verschrikkelijk toch?

One thought on “Ogen dicht en gewoon luisteren

Wat denk jij ervan?

