New In: Starbucks Oorbellen

Vanmiddag viel er eindelijk het langverwachte pakketje door de brievenbus. Oké, langverwacht is misschien een beetje overdreven, maar als we iets bestellen op het internet willen we het toch eigenlijk meteen de dag daarna in huis hebben toch?

Twee week geleden was ik aan het snuffelen op Etsy en het was de eerste keer dat ik in deze wondere wereld stapte. Oude spulletjes, nieuwe spulletjes, vintage spulletjes en handgemaakte spullen. Verschillende webshops bieden op Etsy hun spullen aan en ik als 19 jarig ‘gekke oorbellen’ verslaafd meisje voel me als een vis in het water. Ik dompelde mezelf onder in oorbellen, maar als student moest ik natuurlijk wel een beetje op de centen letten en heb ik me aardig ingehouden.

Maar wat zit er daar zo goed ingepakt?

Jawel, ik kan een paar oorbellen aan mijn collectie toevoegen en dat zijn wel een paar Starbucks oorbellen. Ik vind ze echt ontzettend leuk!

Zijn ze niet onwijs leuk? Ik ben geen absolute Starbucks fan. Integendeel zelfs. Ik lust niet eens koffie dus mijn hart gaat niet sneller kloppen bij een Skinny Vanille Latte of Frappuccino. Maar Starbucks in oorbellen?. Ja, daar word ik wel erg blij van.

Deze beauties waren $3.50 met $3.00 aan verzendkosten. Dit was omgerekend €5,05 en helemaal uit Thailand. Betalen met Paypal en binnen 11 dagen lagen ze bij mij op de mat en nu nog maar wachten op mijn Mario oorbellen 🙂

One thought on “New In: Starbucks Oorbellen

Wat denk jij ervan?

