De Lijst: Tussenstand 4

Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik een tussenstand heb gedaan van de lijst. De lijst waar deze blog eigenlijk over moest gaan. Ik ben geloof ik een beetje van het onderwerp afgeweken, maar dat betekent niet dat de lijst niet meer bestaat of dat ik niet meer probeer om de punten af te strepen. In tegendeel zelfs, het gaat de goede kant op!

Wat hebben we al kunnen afstrepen? 
1.       Maak Chocolade Chip Cookies.

7.       Geen fast food voor een maand.
13.   Inspireer iemand om ook een 101/1001 lijst te maken.
21.   Stuur tien kaarten naar iemand door middel van Postcrossing.
34.   Bezoek elk museum in je eigen dorp.
35.   Maak een ritje in een luchtballon.
42.   Bedenk bij elke letter van het alfabet een voorwerp schiet foto’s.
43.   Sluit een Smartphone abonnement af 

44.   Ga naar een musical.
45.   Ga naar een concert.
58.   Geen suiker voor één hele week.
63.   Laat je wenkbrauwen epileren.
67.   Verf je haar blond.

75.   Wordt orgaan donor.
77.   Koop Allstars. Goed, namaak mag ook! 
78.   Schrijf jezelf in voor een HBO studie.
79.   Neem een baantje.
85.   Haal je rijbewijs.

93.   Koop een loterij ticket.
94.   Koop voor een gehele maand niets.

Maar de laatste tussenstand was in mei 2012. Er zijn een heleboel punten toe te voegen 🙂
74.   Word een week lang voor zeven uur wakker
Dat was niet heel vrijwillig.
81.   Ga op kamers.  
Dat was wel heel vrijwillig. Ik zit in Leeuwarden heel erg fijn.
65.   Meedoen aan de Nieuwjaarsduik. 
Het was zo ontzettend leuk en maar een klein beetje koud.
90.   Maak een IQ test. 
Laten we het maar niet hebben over de uitkomst.
61.   Sport zes dagen in de week voor een maand lang.
Tijdens de schaatsdagen heb ik acht dagen lang elke dag een uur tot anderhalf uur op de schaatsen gestaan. En het was heerlijk 🙂
98.   Schieten met een geweer.
In januari ging ik paintballen met mijn collega’s van La Place en ging ik       schieten met een geweer. En dat is nog best moeilijk kan ik je vertellen en onwijs geweldig stoer 🙂

Verder heb ik sushi en hert gegeten wat ik nog nooit heb gegeten heb (2), kan ik door de sushi eten met stokjes (8), nieuwe vrienden en vriendinnen heb ik zeker gemaakt (23) , ik heb al 25 van de 50 boeken gelezen(55) en ik hoef nog maar één film van de 26 (52)

Ik ben hard op weg zou ik zeggen 🙂

Posted in Fun

Wat denk jij ervan?

