Ik ben mijn telefoon vergeten

Het was vanmorgen rond tien over tien. Ik had haast. Ik moest de bus halen. Ik leg mijn telefoon op de vensterbank. Doe mijn jas aan, pak mijn koffer, doe de deur op slot en merk bij de bushalte pas dat ik mijn telefoon ben vergeten. Potverdorie! Moet ik nu terug naar huis rennen voor mijn telefoon en mijn eerste klassen van de nieuwe module missen? Alleen maar voor mijn telefoon? Ik was nog even in gedachten totdat de bus eraan kwam en ik maar gewoon instapte. Dan maar zonder telefoon.

Dit gebeurde gisteren en ik moet zeggen dat het niet een wereldramp was. Ik ben deze twee dagen goed door gekomen. Gelukkig had ik mijn laptop en het was stiekem wel eens lekker. Geen ‘gezeur’ aan mijn hoofd.

Totdat je bedenkt dat je die nog moet whatsappen, je werk nog moet bellen en je ópeens heel nodig moet gaan Candy Crushen. Ja, dat gaat dan niet lukken natuurlijk. Gelukkig wordt mijn telefoon zo gebracht en heb ik hem vanavond weer terug. En stiekem heel leuk om te zien hoeveel gemiste whatsappen je hebt. POPULAIR! 🙂

Zou jij twee dagen zonder je telefoon kunnen?

One thought on “Ik ben mijn telefoon vergeten

Wat denk jij ervan?

