A little peek into my life #17

Het is mei. De ‘R’ is uit de maand en het is eindelijk tijd voor mooi weer. De zon durft eindelijk zichzelf in volle glorie te tonen en de groene blaadjes komen langzaam maar zeker aan de bomen. Mijn boom in de achtertuin in Leeuwarden komt tot leven en het onkruid groeit als kool. Dat onkruid is misschien niet iets waar je een gat voor in de lucht springt, de zon is dat wel. Eindelijk is hij daar en ik heb er al goed van genoten! Maar eerst. Aprrrrrrril waar de zon in het begin nog niet zo hard scheen.

Perfect cadeautje voor mijn verjaardag – die pas in september is, maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen toch 😉 – die ik in de Glamour voorbij zag komen.

       

Links: een foto terwijl ik aan het werk was. Bende opruimen!
Rechts: een Domino’s pizza delen met Rianna. Lekker, lekker, lekker 🙂

Heerlijk geluncht met vriendinnetjes in Leeuwarden.

       

Links: een heleboel mooie tassen bij de C&A. Super vrolijke tassen met bloemetjes en ik vind die lichtroze en lichtblauwe echt onwijs leuk!
Rechts: verjaardagscadeautje. Ik ben dol op cadeautjes. Geven en krijgen, ik vind het allebei leuk. Nu moest ik een cadeautje tevoorschijn toveren en ik had absoluut geen idee wat ik ook maar moest kopen. Uiteindelijk kreeg ik een gouden tip van een vriendinnetje om zelf iets in elkaar te zetten. Dus met papier, scharen en lijm heb een cadeautje gemaakt voor een Candy Crush fan!

In Drachten voor de Friese Onderneming Verkiezing. Voor een extra studiepunt ging ik samen met studie genoten in de bus van Leeuwarden naar Drachten om ’s avonds een paar belangrijke mensen te bedienen. Het was erg gezellig.

Pasta van de Julia’s. Geen zin om te koken dus dan maar even langs het station om mijn favoriete pasta te halen 🙂

       

Links: tweede pizza van de maand. Mijn zusjes kwamen logeren en we hebben heerlijke pizza gegeten.
Rechts: Mijn nieuwe kapsel net vers van de kapper.

Snoepiessssss!! Dit zijn mijn favoriete snoepjes ooit!! Vooral de aardbei soort is het allerlekkerst.

Nog even en dan zijn mijn zusjes alweer 17 jaar. De tijd vliegt echt voorbij. Straks hebben ze hun rijbewijs en hebben we nog twee gevaarlijke dames op de weg!

Een foto die ik door gestuurd kreeg van mijn zusje. Ja, dit is mijn slaapkamervloer. Ja, dit zijn mijn spullen en was wat mijn zusjes bij mij op de kamer dumpen. Deze bende is het resultaat van mijn bezoekjes als ik weer thuis kom van Leeuwarden en echt geen zin heb om op te ruimen.

      

Links: Mijn oma kreeg een lintje voor al haar vrijwilligerswerk die ze door de jaren gedaan heeft en we hadden een hele leuke viering. Mijn oma was ontzettend verrast en dat was leuk om te zien!
Rechts: Ik wachtende op mijn zusje bij de C1000. In die rode auto zat ik lekker te wachten met een potje Candy Crush terwijl mijn zusje foto’s van mij maakte.

Goedemorgen 😀

Heerlijke onduidelijke foto van een zeer gezellig feestje.

En toen was het tijd voor Koninginnenach. Een heerlijk feest in Groningen met een grote groep vrienden wat ontzettend gezellig was!

     

En bier drinken in Groningen. Bier vind ik vies en het is niet mijn drankje, maar voor de foto wil ik wel even blij kijken. En ja, ik heb een Wuppie in mijn haar. 

En uitbrakken op de grote markt in Groningen. Het was behoorlijk koud ’s morgens maar gelukkig werd het ’s middags beter weer. Koninginnedag heb ik de hele dag in Groningen gewandeld. Het was gezellig en ik heb zelfs nog een deel van de kroningsceremonie gezien. Het enige wat ik minder vond waren alle mensen in de kerk die opstonden, wat misschien in totaal wel een kwartier geduurd heeft. Maar Maxima zag er prachtig uit en het was een mooie dag. Zelfs het koningslied was dinsdagavond leuk! Ik kreeg toch wel een klein beetje kippenvel toen ze met zijn allen gingen zingen. En zo erg was dat lied toch niet?

Afgelopen vrijdag beklom ik samen met mijn vriendje de Martinitoren in een heerlijk zonnetje. Het uitzicht was de 206 treden dubbel en dwars waard, maar wat een beetje jammer was dat ik net niet over de rand heen kon kijken van de reling, want Jildou is niet zo groot. Dat vond mijn vriendje natuurlijk heel erg grappig.

   

En het was mooi weer!! Dit zonnetje was heerlijk en echt genieten voor school in het gras en in de tuin in Leeuwarden. Ik word onwijs slecht bruin, maar hé. Dat mag de pret niet drukken. De zon is warm en zo ontzettend welkom! Met de zonnebril op en de zonnebrand in de aanslag is het tijd voor genieten!

Helaas maar voor kort, want na donderdag gaat het geloof ik alweer regenen. Jakkes!

Zelfs om kwart voor zeven is het zonnetje prachtig.

Nu is de nieuwe week net begonnen.Het zonnetje schijnt, ik heb maar drie dagen school en ga vrijdagmorgen een weekendje weg naar Luik. Wat heeft de eerste week van Mei voor ons in petto? Laten we hopen een boel zonneschijn!

Wat denk jij ervan?

