My Life Lately

– Ik probeer een bruin kleurtje te creëren, want niet heel goed lukt. Een kleurtje is geen uitdaging. Maar bruin in plaats van rood, dat is wel een uitdaging!

– vrijdagmiddag om 7.30u zit ik in de auto richting Luik voor een mini vakantie met hele leuke mensen! 

– Waar waarschijnlijk een heleboel alcohol wordt genuttigd en ik volgende week een boel belangrijke stukken moet inleveren voor school. Heeft iemand misschien concentratie en motivatie te koop?

– Twee week daarna ga ik met mijn zusjes, vriendje en ouders een weekend naar de Hutteheugte. Wat een vakantie opeens. 

– Dan heb ik nog niet eens mijn zomervakantie geboekt.

– Ik vind dat vlees er veel te lang over doet om te ontdooien.

– Volgende week maandag heb ik een proefles bij een fijne sportschool in Leeuwarden samen met een vriendinnetje. We gaan fanatiek sporten. Dat is in ieder geval de bedoeling.

– Ik ben heel erg nieuwsgierig naar de nieuwe Hunger Games film!

– Ik ben opnieuw verslaafd geraakt aan The Big Bang Theory!

– Na een module van feestjes vieren en een vakantie met feestjes vieren is het nu toch eens tijd om dat schoolritme weer terug te krijgen!

–  Een beetje verdrietig word van het feit dat er nog maar twee afleveringen van The Vampire Diaries zijn en nog maar drie van Supernatural.

– Mijn creativiteit is de laatste tijd zichzelf een beetje aan het verstoppen.

– Ik heb het boek ‘Beautiful Creatures’ verslonden, maar wil niet aan deel twee en drie beginnen omdat ik weet dat mijn huiswerk dan in de ijskast verdwijnt.

– En ik wil nog steeds heel graag mijn propedeuse halen dit jaar!

Nu ga ik weer even van het zonnetje genieten en mijn melkfles benen te veranderen in, koffie met koffiemelk erin bruin benen.

Wat denk jij ervan?

