Capricci – That is what your ears desire.

Oorbellen. Ze zijn mijn grote liefde. Mijn rekje met meer dan honderd paar oorbellen bewijst dit maar weer en het is elke ochtend weer een klein feestje om uit te zoeken welke oorbellen ik die dag ga dragen. Ik kan ontzettend genieten van mijn collectie en er tegelijk een grote warboel van maken. Allemaal zodat ik na zoveel tijd het hele rekje opnieuw kan organiseren. Bende maken met een doel, noemen we dat.

Zoals sommige dames – en heren – middagen kunnen spenderen op internet en hun elektronische winkelmandje vol kunnen laden met kleding of schoenen doe ik dat met oorbellen. Etsy is mijn grote vriendin en ook van Capricci.nl word ik erg blij! Mijn hart ligt bij bijzondere en gekke oorbellen met voedsel en dieren in het bijzonder. Maar ook andere oorbellen zal ik niet de toegang weigeren tot mijn rekje. Nu was ik afgelopen zondagavond eens aan het ronddwalen op Capricci en kwam ik exemplaren tegen die ik graag aan mijn collectie wil toevoegen. En ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik deze prachtparen ging delen met jullie.

resize (7)

Pretty Parakeet Earrings € 8,95 € 4,49

resize (3)

Pocahontas Feather Earrings € 39,95

Wauw! Pocahontas oorbellen van Disney Couture. Zo geweldig!
Deze zouden een ere plekje krijgen in mijn collectie. Misschien haar eigen altaar?

resize (1)

Lightning Bolt Studs  6,95

resize

Black Bow Earrings € 10,95

Een meisje kan nooit genoeg strikjes hebben ♥

resize (4)

Green Triangle Earrings € 6,95

resize (6)

Green Chic Earrings € 6,95

resize (2)

Copper Wishbone Earrings € 6,95

resize (5)

Parvati Earrings € 11,95

En om deze prachtpraaltjes ergens kwijt te moeten, hebben we natuurlijk nog een extra rekje nodig. Ik heb al een zwarte, maar ik vind deze zilveren een veel chiquere uitstraling hebben. Mijn zwarte zit al bomvol, nog even en mijn tweede rekje hangt ook al hele vol. Dan is het tijd voor dit zilveren rekje.

resize (11)

Jewelry Display Large € 19,95

Nu maar hopen dat mijn vakantiegeld snel arriveert zodat ik een heel – heel klein maar hoor – deel kan spenderen aan deze prachtpraaltjes ♥

Wat denk jij ervan?

