Oorbellen om op te eten

Zoals ik al eens eerder zei ben ik dol op oorbellen in de vorm van voedsel. Ze kunnen me niet gek genoeg zijn! In mijn collectie zijn al Pringles, hamburger, ijsco’s en taartjes te vinden. Maar ik wil er meer! En waar kun je dat beter vinden dan op Etsy? Een hemel vol met zelfgemaakte sieraden, maar natuurlijk ook een hele andere boel spulletjes. Vandaag wil ik mijn geheim met jullie delen, mijn favoriete verkopers op Etsy. Die oorbellen hebben die ik heel graag aan mijn collectie wil toevoegen! Waarom is mijn verjaardag pas in september? Ik wil ze nu als cadeautje 🙂

ZoozimDe eerste verkoopster is Shani Feldmans. Ze komt uit Israel en haar winkel heet Zoozim’s. Ik vind haar oorbellen echt onwijs leuk! Zie je die Mentos hangers en Nutella potten? Die wil ik best graag in een pakketje op de deurmat hebben vallen hoor! Helaas zijn de oorbellen niet heel goedkoop, want plus de verzendkosten van €2,50 zijn de meeste paren €15,-. Link naar Zoozim.My Secret CreavingDe tweede superleuke winkel is van Heidi Liao. Ze komt uit Vancouver, Canada en is een full-time grafisch designer. Haar oorbellen zijn gemaakt van papier klei en erg schattig. Het zijn lieve kleine oorbellen, net zo groot als normale knopjes. De hangers zijn €11,21 en de knopjes €8,01. De verzendkosten zijn €4,-, maar zijn ze niet onwijs schattig! Ik vind ze zo leuk! Vooral de ontbijt versie en de ijsco’s. Link naar MySecretCravings.Groovy ZilchEen McDonalds milkshake of een flesje Heineken bier. Het is allemaal op Etsy te vinden. Zo ook bij Molly Scouses uit Los Angeles. Ze heeft allemaal oorbellen met verschillende dranken en ik vind ze onwijs grappig! De oorbellen zijn rond de zeven euro met €2,80 verzendkosten. Link naar GroovyZilchCreations by MDCreations by MD is de vierde winkel. De winkel is geopend vanaf 23 januari 2013 dus ze is nog jong. De winkel is van Marlena Zabrzuch uit Polen. Ze heeft vooral kleine oorbellen van polymer klei. De oorbellen zijn rond de €4,-, de verzendkosten zijn ook €4,- en als je vijf oorbellen besteld, krijg je de zesde gratis.Link naar CreationsbyMD.ShayaaronDit is misschien wel de leukste winkel van Etsy. De winkel is Shay Aaron, ze komt uit Tel Aviv, Israël en heeft echt de allerleukste dingen in haar winkel! Niet alleen oorbellen, maar ook kettingen en ringen met eten erop. Ik ben echt groot fan van Shay. Oorbellen van pannenkoeken, macarons en sushi. Verliefd, ik ben verliefd! De oorbellen van Shay liggen tussen de €11,- en €16,- en de verzendkosten liggen rond de €3,-. Dit is echt een perfect verjaardagscadeau *hint.Link naar ShayaaronNaamloosEn vier andere paren die ik stiekem aan mijn virtuele winkelwagen heb toegevoegd. De twee bovenste Galaxy paren komen van Pixiestrinkets en kosten €8,01 + €6,01 aan verzendkosten. Ik ben heel erg verliefd geworden op deze oorbellen. Ze zijn fantastisch! De twee onderste paren komen van petiteVanilla en de aanhalingstekens zijn €10,- inclusief verzendkosten en de linker liggen rond dezelfde prijs. 

Dit zijn mijn favoriete winkels van Etsy. Er zijn nog duizende winkels te vinden, eigenlijk is het een nog grotere marktplaats voor vrouwen. Genieten dus! Nu maar wachten tot de portemonnee weer wat dikker is, want mijn verjaardag is nog ver weg.

Posted in Fun

4 thoughts on “Oorbellen om op te eten

Wat denk jij ervan?

