Candy Crush is nog nooit zo vervelend geweest!

NaamloosHet was een maandagmorgen. Het zoveelste spelletjes verzoek op Facebook. Daar wordt niemand gelukkig van! Maar deze keer was ik gefascineerd. Misschien omdat het over snoepjes gaat of dat het eens wat anders was dan het boerderij spel. Ik gaf het een kans, maar het is eigenlijk best een leuk spel. Hoe verder je komt, hoe meer uitdaging en hoe meer mensen dit spelletje ook spelen. Dus nog meer levens vragen, vragen en vragen en opsparen ๐Ÿ™‚ Maar dan kom je steeds een beetje hoger en wordt het steeds een beetje ingewikkelder.ย 

Opeens is daar de chocolade die je snoepjes opeet. Candy Crush die opeens zetten verkeerd doet, je daardoor je supersnoepjes kwijtraakt – of dat ligt aan mijn verkeerde bewegingen – en die levens die veel te snel opraken. Maar nu is het keerpunt gekomen! Ik ben er klaar mee! Ik zit al twee week, misschien wel drie week vast en ik kom gewoon niets verder. Dit level is me niet gegund. Na heel wat gevloek, gescheld en oefening ben ik eindelijk bij level 135. Is dit het nu? Is dit het einde?

 

Candy Crush

Mijn level. Dodelijk voor je zelfvertrouwen als je in dezelfde situatie zit als ik. Twee keer, twee supersnoepjes combineren. Klinkt makkelijker dan het is. Deze twee bovensteย scenario’sย zijn er maar twee uit een zo’n grote collectie mislukte probeersels. Maar ondanks dat zal ik het nog wel eens proberen. Het spelletjes is leuk voor in de bus. Een beetje tijdverdrijf waar je onwijs gek van kan worden.

Wat willen we nog meer? Misschien dat ik dit level dan eindelijk een keer kan halen, zodat ik vast kan zitten bij level 136?

 

One thought on “Candy Crush is nog nooit zo vervelend geweest!

  1. haha, herkenbaar. Volgens mij heb ik daar ook heel lang vastgezeten. Inmiddels zit ik in level 208, en ik ben er van overtuigd dat hij, net als de andere levels waar ik vastgezeten heb, compleet onmogelijk is…

Wat denk jij ervan?

