Doei doei Elena, Stefan, Damon, Dean, Sam, Leonard, Penny, Sheldon en tot over vier maand.

Het is weer over. Leonard zit op een boot, Sam gaat bijna dood en wat er in hemelsnaam met Stefan gaat gebeuren is me een raadsel. Ik ben natuurlijk echt onwijs nieuwsgierig en ik kan niet wachten tot het weer september is. Want niet The Vampire Diaries heeft een seizoenseinde. Ook Supernatural, The Big Bang Theory, New Girl, Bones, The Lying Game en The Carrie Diaries zijn nu afgelopen.

Het is nu een week nadat alle eindes zijn geweest en vooruit. Ik val weer in het normale ritme. Ik ben wel super nieuwsgierig naar de volgende seizoenen. The Vampire Diaries, Supernatural en Bones zijn erg spannendย geรซindigd. Sinds lange tijd ben ik weer echt nieuwsgierig wat het volgende seizoen gaat brengen.

Ik ben er klaar voor. Ik zie jullie in september weer!

Posted in TV

Wat denk jij ervan?

