Het Ultieme Studenten Kookboek

Koken en bakken. Ik ben er gek op! Doordeweeks laat ik mijn fantasie de vrije loop in Leeuwarden om iets lekkers voor mezelf op tafel te zetten, maar ik gebruik ook vaak genoeg een kookboek of recepten van internet. Nu was ik gisteren in Amsterdam en kwam ik ‘Het Ultieme Studenten Kookboek’ tegen. Ik had hem al een keer gezien op Bol.com en toen zette ik hem op mijn verlanglijstje. Nu een paar maanden later liep ik er zo maar tegen aan en een paar minuten later liep ik met mijn nieuwe kookboek naar buiten.

Het boek is echt gericht op arme studentjes zoals ons en alles is onwijs makkelijk beschreven.

De inhoudsopgave. Het boek is heel systematisch opgebouwd beginnende met ontbijtjes en het eindigt met gebakjes en taarten. Tussendoor zitten er echt onwijs lekkere gerechten tussen.

 

Een greep uit de gerechten van het boek. Dat ziet er toch allemaal lekker uit? Ik ben wel erg benieuwd naar de zelfgemaakte hamburger en ja, ook de Wodka Watermeloen lijkt me lekker!

Het enige nadeel is dat je erg vaak een oven nodig hebt. Nu doet de oven in Leeuwarden het niet, maar misschien wil de magnetron ook wel een handje helpen. Ik kan niet wachten om de gerechten uit te proberen!

Het boek is geschreven door Tiffany Goodall en kost €10,95 en te koop via Bol.com of in de winkel Cook&Co.

Wat denk jij ervan?

