Geklets over vakantie, school en het leven op dit moment

Het is nu één uur ’s nachts op een maandagavond. Ik schrijf dit verhaaltje met het gezelschap van vijf zingende mannen op de achtergrond die zingen over verliefdheid. Wat gezellig! Ik had gewoon even zin in geklets. Dat is lang geleden. Mijn laatste echte post – met uitzondering van vandaag – was een maand geleden. Het ging over Friesland. Toen was het even een hele tijd stil. Natuurlijk komen er af en toe nog plaatjes met quotes voorbij, maar echt leven verschijnt er niet.

Daar gaat nu weer verandering in komen. Ik ben vandaag en afgelopen weekend druk bezig geworden met verhaaltjes schrijven en ik ben van plan om het bloggen weer op te pakken. Waarom is het hier stil geweest? Ik had gewoon niet zoveel zin en inspiratie meer. School stond op de eerste plek, gevolgd door werken en verder wou ik ook graag nog wat tijd spenderen met vriendinnen, vrienden, ouders, zusjes en het vriendje. Maar school is afgelopen en mijn zin is opeens weer tevoorschijn gekomen. Nu de inspiratie nog 🙂

Sinterklaas gedichten

Ik heb in ieder geval geprobeerd wat leuks in elkaar te zetten en ik hoop dat jullie dat ook vinden. Maar hoe gaat het nu eigenlijk?

Nou zoals ik al zei is mijn school afgelopen. Nou ja, een soort van dan. Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste tentamen gemaakt – duim je mee voor een 5,5 – en als ik alles heb gehaald heb ik gewoon al vakantie. Ik nog twee dagen wachten op cijfers en dan pas weet ik hoe het echt zit. Helaas heb ik waarschijnlijk mijn module opdrachten niet gehaald dus moet ik daar nog even wat tijd in steken. Gelukkig heb ik iets leuks om naar uit te kijken: MALLORCA!!!!!! Op zeventien juli zit ik het vliegtuig samen met mijn drie beste vriendinnen om te genieten van het Spaanse strand, zon en zee! Ik heb er echt onwijs veel zin in en daar wil ik nog wel even voor bikkelen! 

Verder krijgen we vanaf begin augustus een nieuw huisgenootje in Leeuwarden en vanaf 24 augustus een nieuw huisgenootje thuis-thuis. Nee, mijn mama is niet zwanger en nee, we krijgen ook geen nieuw huisdier. We krijgen een uitwisseling studente uit Mexico. Ze wordt in september 16 en ze gaat dan met één van mijn zusjes mee naar school. Ze blijft van augustus tot juli 2014 en ja, dat is een hele lange tijd! Misschien gaat het flink tegenvallen, misschien wordt het geweldig. Ik ben onwijs benieuwd. Helaas betekent dit ook dat ik een jaar lang ’s weekends bij mijn zusje op haar kamer moet slapen. Dat wordt regelmatig logeren bij het Vriendje.

Verder is het deze week weer TT. Vorig jaar stond ik achter de bar, ik denk dat ik dit jaar maar eens voor de bar ga staan 🙂 Vrijdagavond om precies te zijn. Helaas moet ik zaterdags om zeven uur ’s morgens weer beginnen dus het feestje zal voor mij niet heel lang gaan duren.

Op 5 juli heb ik een bruiloft van een hele goede vriendin van mijn ouders en ik heb er onwijs veel zin in. Het zoeken naar een outfit is een ramp, maar het komt wel goed! Dat wordt echt een onwijs groot feest.

Verder gaat de vakantie bestaan uit geld verdienen, een heleboel werken en vooral gezelligheid! Het is nu zo onderhand half twee geworden. Ik geloof dat het wel eens tijd is om te verhuizen naar mijn bed.

Een fijne dag allemaal!

 

Wat denk jij ervan?

