Films waar ik niet op kan wachten

Het is weer zover. Er komen weer leuke films in de aantocht. De laatste tijd vond ik het een beetje tegen vallen. Maar de komende maanden ziet het er weer goed uit ๐Ÿ™‚ Er komen weer mooie dingen aan. Er is weer wat actie in de taxi!


After Earth

Een film waar we weer heel wat onrealistische dingen gaan zien wat eigenlijk gewoon onmogelijk is en ik hou daarvan. De laatste tijd begin ik meer van de actie en scifi films te worden dan van de knuffel en verliefdheid films. Doe mij maar weer films waar we in vechten en opeens vliegen door de lucht.

After Earth gaat over Kitai en zijn vader Cypher die samen neerstorten op aarde, 1000 jaar nadat de mensheid gedwongen was de aarde te verlaten. Met papa verwond, moet Kitai op zoek naar een signaal om ze samen terug te laten sturen naar hun eigen planeet. Ik ben echt super super benieuwd!


Despeciable Me 2
Ik vond nummer รฉรฉn al geweldig en ik ben super benieuwd naar nummer twee. De trailer vond ik echt heel erg grappig en ik ben stiekem een beetje gek op de gele mannetjes. Deel twee gaat over Gru die de Anti-Villain League moet helpen tegen een krachtige nieuwe super crimineel. Ik ben echt zo nieuwsgierig naar deze film. De trailer heeft me echt enthousiast gemaakt en omdat ik nummer รฉรฉn echt heel erg leuk vond zijn mijn verwachtingen toch best hoog. Ik hoop dat hij het waar kan maken!


Now You See Me
Een film over kunstjes, magie en een boel onduidelijkheid. Toen ik in de bioscoop zat voor The Great Gatsby, kregen we de trailer te zien van deze film. We wisten het zeker. Deze gaan we ook zeker kijken! Het verhaal gaat over een FBI agent en een detective die een team van illusionisten wil oppakken, omdat zij tijdens hun optredens banken beroven en het publiek belonen met geld. Helaas zijn de illusionisten de agenten telkens nรฉt iets te snel af. Met Morgan Freeman en zijn tekst ‘Look closely, because the closer you are, the less you will actually see!’ Ja, daar wordt het niet echt duidelijker op ๐Ÿ™‚


Monster Universityย 
De eerste film ligt ergens op zolder in een doos. Op videoband. We hebben zelfs nog videobanden. En wat hebben we deze film vaak gekeken en wat heb ik er van genoten. Ik ben dus ook echt nieuwsgierig wat deze film ons gaat brengen. Het verhaal gaat over Mike en Sulley die op de Monster Universiteit elkaar ontmoeten, leren om angstaanjagend te worden en uiteindelijk vriendjes worden. Nieuwsgierig!!ย 


Percy Jackson: Sea of Monsters
Nog z’n heerlijke fantasie film waar ik zo dol op ben. Dit is een vervolg op de eerste Percy Jackson, waarin Percy erachter kwam dat hij een zoon van de Griekse god Poseidon is. Dit deel gaat over de Golden Fleece wat gezocht moet worden, beschermd moet worden en moet voorkomen dat er oorlog uitbreekt. Klinkt allemaal een beetje voorspelbaar en natuurlijk met een happy ending, maar dat is alsnog genieten.
Verwacht: 15 augustus

Ik heb wel wat te doen in de vakantie ๐Ÿ™‚ย 

One thought on “Films waar ik niet op kan wachten

Wat denk jij ervan?

