Mijn oorbellen collectie update

In het begin van mijn blog ‘carrière’ heb ik met jullie mijn oorbellen collectie gedeeld. Op dat moment had ik 80 oorbellen op mijn zwarte rekje, anderhalf jaar later heb ik 110 oorbellen op twee rekjes. Heb ik uitgebreid? Jazeker!! Ben ik er trots op? Heel erg! De ene persoon spaart postzegels, lipgloss of badeendjes en ik spaar oorbellen. In alle soorten, maten en kleuren, maar mijn voorkeur gaat uit naar gek. Oorbellen kunnen zo gek niet zijn! Zonder oorbellen voel ik me naakt. Ze maken me een klein beetje blijer en het is elke morgen weer een feestje om het goede paar uit te zoeken.

Omdat ik heel wat paren kwijt ben geraakt (snif) en er ook weer een heleboel aan heb toegevoegd deel ik vandaag met jullie mijn nieuwe oorbellen collectie.

Op dit moment bewaar ik mijn pareltjes op een sieraden rekje van Capricci en het witte rekje is van de Xenos. Ze stonden in Leeuwarden op de schoorsteenmantel maar helaas heb ik er thuis-thuis geen geweldig plekje meer voor dus staan ze vol trots op mijn bureau. Het zijn dus 110 paren. Een mooie verzameling die nog lang niet is afgelopen!

Ik ben alleen niet zo voorzichtig met opruimen. Dat is niet zo netjes van mij. Ze slingeren namelijk snel rond en zo verlies ik hier en daar ook nog wel één. Heel jammer. Maar ik koester mijn all-time favoriete oorbellen. Ze hebben een speciaal plekje in mijn hart en ik deel ze graag met de rest van de wereld. De suikerspinnen. Gekocht in Amsterdam bij de Claire’s toen ik met mijn schoolvriendinnen naar Madam Tussauds ging. Het waren eerst clip oorbellen maar met een tangetje en hangers, zijn het nu normale oorbellen geworden. Zijn ze niet schattig?

Marioooooooo 🙂 Mijn Mario sterren van Etsy. Ze zijn klein, geel en schattig en waren maar €2,-. Wat een schatjes!

Dit zijn toch wel mijn all-time favourites! Ik heb ze onwijs vaak in en ik krijg er ook echt ontzettend veel leuke reacties op. Ik heb ze in een klein winkeltje in Middelburg gekocht en ze zijn echt onwijs onwijs onwijs leuk!!

Pringles liefde, ijsco liefde en zwaluw liefde. De zilveren zwaluwen komen uit Australië en gekregen van één van mijn beste vriendinnetjes voor mijn achttiende verjaardag. In een hele mooie envelop met een superlief briefje. Dankjewel Jozina!

Ik moet eerlijk zeggen dat dit niet eens mijn volledige collectie is. Bij mijn zusjes liggen nog ergens pinguïns verstopt. Ik had op moment van foto’s maken nog oorbellen in en ik denk dat er ergens nog wel wat verstopt is. Op dit moment zijn er ook nog drie nieuwe prachtpraaltjes vanuit Thailand onderweg.

Ik verwelkom ze met open armen en voeg jullie met liefde toe aan mijn collectie. Nog even en ik moet op zoek naar nog een extra rekje. 

3 thoughts on “Mijn oorbellen collectie update

Wat denk jij ervan?

