Tag: I Love Summer <3

Een tag die ik al een tijdje voorbij zie komen bij andere bloggers die ik stiekem erg leuk vind. Als we hem nu met zijn allen heel veel posten, misschien komt de zomer er dan echt aan. Want helaas laat hij toch wel erg lang op zich wachten. Laten we maar gewoon zeggen dat het waardeloos weer is. Niemand zit hier op te wachten. De zomer is officieel begonnen? Nou dan schaamt de zon zich zeker voor de slechte Lente en durft hij zichzelf nu nog steeds niet te laten zien.

Maar dat weerhoud ons er niet van om te blijven dromen over de zonnestralen op onze huid, de zongebruinde gezichten en de warme dagen die nog gaan komen. Want ik geloof nog steeds dat ze eraan gaan komen! Maar eerst… de TAG!

Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
Mijn zomer bestaat vooral uit werken. Werken betekent geen nagellak. Voor mij is het dus een nagellak vrij seizoen. Maar als ik dan toch nagellak mag dragen zijn het vooral glitters en felle kleurtjes. Heel veel glitters 🙂

Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
De reis gaat naar Mallorca en ik heb er echt onwijs veel zin in! Samen met mijn beste vriendinnen een week lang genieten van de zon, zee, feestjes op het strand, Mallorca, boeken en drankjes. Oeps, dan vergeet ik bijna het belangrijkste: quality-time met z’n viertjes. Door school, werk, vriendjes en andere dingen zien we elkaar niet zo vaak als we zouden moeten en na de vakantie zal het misschien nog wel iets minder worden. Dus we gaan 17 juli tot 24 juli super hard genieten!

Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Jurkjes en korte broeken. Zeker weten! Slippers erbij aan en voíla. We are ready to go!

Wat is jouw ultieme zomer hit?
Iets waar we op kunnen dansen! En ook heel erg goed op kunnen dansen. Als ik dan ook nog een beetje mee kan zingen is het helemaal perfect.

Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?
Mijn voeten zijn deze zomer te vinden in mijn afgetrapte H&M ballerina’s van twee jaar geleden, mijn flip-flops van de HEMA en mijn heerlijke sandalen van de VanHaren van twee jaar geleden. Meer heb ik niet nodig. Oké, misschien een fijne sneaker als er veel kilometers gemaakt moeten worden want dan heb ik graag een iets dikker voetbed.

Wat is jouw favoriete zomergeur?
Nina Ricci’s geurtje Nina. Er zit helaas nog een klein beetje in mijn flesje en ik ben onwijs zuinig op de rest. Hij ruikt zo ontzettend lekker! Verder vind ik Bambi’s Let’s Dream ook erg lekker! Ze zijn allebei heerlijk zoet en fris en dat schreeuwt zomer!

Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak? Bikini? Tankini?
Een bikini. Het wordt steeds prettiger om een bikini te dragen. Die zorgen die wij allemaal hebben of niet iedereen naar onze vetkwabbetjes zit te kijken, jammer dan! Ik ga lekker zwemmen en genieten 🙂

Wat is je favo zomer drankje?
Een ijskoude Fanta of Cassis vind ik heerlijk. Verder maak je me met een Zoete Witte Wijn of Prosecco ook erg blij.

Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?
Zonnebrandcrème. Zeker weten! Ik verbrand onwijs snel en niets is zo vervelend als een verbrand huidje en niet kunnen slapen door de pijn. Ik heb één keer mijn bovenbenen goed verbrand en ik moest die avond werken. In mijn spijkerbroek. Het voelde alsof er duizend naaldjes in mijn been werden gestoken. Steeds en steeds weer. Dat nooit weer. Dus voor deze zomer: zonnebrandcrème en een hoedje om ook mijn hoofdhuid te beschermen. En verder dat onmisbare flesje water niet te vergeten.

Laat die zomer maar komen dus! Ik ben er klaar voor 🙂

Posted in Fun

Wat denk jij ervan?

