Een baalmoment

Helaas. Het was toch een doel van dit jaar eigenlijk. Iets waar ik toch behoorlijk dichtbij ben gekomen. Het mocht blijkbaar niet gebeuren. De vorige keer zat er ook iets meer druk achter, maar dit jaar had het ook zeker moeten lukken! Ik heb mezelf teleurgesteld, want toen heb ik het ook gered. Ben ik nu gewoon te laks geweest? Heb ik er niet hard genoeg voor gewerkt?

We proberen het volgend jaar gewoon weer. Het is stiekem wel heel erg vervelend dat ik net op drie punten na mijn propedeuse niet heb gehaald, maar ik geef niet op! Volgend jaar ga ik mijn Spaanse tentamen wel halen en verwelkom ik mijn propedeuse met open armen.

Dan maar in het tweede jaar.

Wat denk jij ervan?

