Memory Jar 2013

IMG_7819

Vroeger hield ik altijd een dagboek bij. Ik was dan wel geen meisje die elke dag standaard een verhaaltje schreef in haar dagboek (soms ging ik gewoon liever slapen), maar als ik niet lekker in mijn vel zat, gewoon mijn ei kwijt moest of iets wou schrijven dan had ik een boekje waar ik al mijn problemen aan kwijt kon. Ik had haar zelfs een naam gegeven namelijk Demi. Ze was mijn vriendinnetje, maar langzamerhand groeide we uit elkaar. Nu stelde een paar mensen me voor aan mijn Memory Jar. Ik heb hem Mark genoemd. De vriend van Demi. Nu ik niet zoveel tijd en zin meer heb ik Demi, maar ik wel graag mijn fijne herinneringen wil  onthouden en bewaren gebruik ik Mark.

Gevuld met allemaal leuke dingen vanaf 1 januari 2013. Bijvoorbeeld de Horecava met school, mijn eerste date met Ealse, de vakantie naar Belgie, de clinic van Hans Peter Minderhoud met Annemiek en mijn Beppe die een lintje kreeg.

Een memory jar is ook leuk voor alleen voor de zomervakantie die is begonnen. Al je zomerse herinneringen bewaren in je eigen Mark. Of misschien noem je hem liever Kees of Daniel of Johan. 

Allemaal heb ik de herinneringen bewaard in Mark. Met zijn glitters en strikje is hij misschien niet op en top mannelijk, maar hij kan mijn geheimen erg goed bewaren!

Wat denk jij ervan?

