Terug op Nederlandse bodem!

189531_498391750239180_58777621_n603426_498391843572504_552565693_n 1003340_498393563572332_797774246_n

Een week onder de Spaanse zon en ik ben weer terug in Nederland. De reis ging naar Mallorca en het was fantastisch! Samen met drie vriendinnen stapte ik 17 juli in de trein richting Schiphol waar het vliegtuig klaar stond om ons naar het avontuur te brengen. Maar het avontuur begon al op Schiphol. Waar we eerst om tien over tien ’s avonds zouden vliegen naar Mallorca werd uiteindelijk kwart voor één ’s nachts. Dan te bedenken dat we om zeven uur al op Schiphol stonden. Maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben spelletjes gedaan, vliegtuigen gezien, rondjes gelopen en gelachen. Het was zomaar tijd om het vliegtuig in te stappen.

Mallorca was heerlijk. Het weer was geweldig, de zon was genieten en we hebben genoten van het eiland. Met onze gehuurde Toyota Aygo hebben we het eiland gezien en door de bergen gescheurd. Het Noordelijkste puntje van Mallorca was adembenemend en wat het helderste water van het eiland zou moeten zijn, vonden wij het smerigste en saaiste strand van allemaal. Alle andere stranden waren wit met super helder blauw water en samen met een glas Sangria was het prima uit te houden.

Donderdag ben ik na een hele lange reis weer thuisgekomen. We hadden alweer 2,5 uur vertraging en het duurde drie kwartier voordat ik eindelijk mijn roze koffertje weer in mijn armen kon sluiten.

Behalve dat we vertraging heen en terug hadden, was het onwijs gezellig, leuk en genieten! En ik blijf de hele week nog witte t-shirts dragen, want dat is de enige manier dat ik nog een beetje bruin lijk. Ik heb zo mijn best gedaan voor een zongebruinde huid en wat heb ik ervoor teruggekregen? Verbrande rug, buik en opmerkingen Γ‘ la: ‘Ik vind je niet echt bruin eigenlijk’. En daar heb ik de hele week z’n mijn best voor gedaan. Ik word gewoon niet bruin.

1002480_498391756905846_1598074003_n

Als ik alle foto’s binnen heb, zal ik een uitgebreide foto post plaatsen. Mallorca was heerlijk, maar ik zou er Nederland niet voor willen inwisselen πŸ™‚

Wat denk jij ervan?

