Scheveningen

Oké, hier ging stiekem iets fout. In plaats van een zonsopgang afstrepen van de lijst zag ik een zonsondergang. Maar wauw, wat was dat mooi om te zien!

Woensdag was ik naar Scheveningen en opeens bedacht ik. Ik moet ook nog een zonsondergang zien voor mijn lijst. Dat dat bij thuiskomst opeens was veranderd naar een zonsopgang in de lijst, laten we dat dan maar gewoon vergeten. De zonsondergang was veel te mooi om te vergeten.

De laatste zonnestraaltjes van de dag meemaken op een strand waar jongens en meiden kletsen, lachen en de zee in rennen. Heerlijk! Dat je daar dan ook nog loopt met je allerbeste vriendje dan is dat het beste einde van de dag!

Nummer 89 afgestreept!!!

One thought on “Scheveningen

Wat denk jij ervan?

