Ik heb al 864 uur series gekeken.

Ik heb een schokkende ontdekking gedaan. Iets waar ik toch best van achterover sloeg. Na een berekening kwam ik eruit. Ik heb vanaf 2008 in totaal 864 uur televisie series gekeken. Eigenlijk nog wel meer, maar laten we dat feit dan even vergeten. Want er zijn ook nog een boel uren verkeken achter de tv rond de klok van half negen als CSI, Castle of iets in die richting op televisie tevoorschijn komt. Dat is dan niet meegerekend.

Ik wil na deze schokkende ontdekking toch wel even onder een steen verdwijnen. 864 uur 51,840 minuten en 3,110,400 seconden heb ik genoten van Serena en Blair’s kibbelsessies, Dean en Sam die demonen afslachten en lachen om de hilarische Sheldon en Penny tijdens de koude winters en in mijn warme bed.

Nu komt de winter er weer aan en zal ik deze winter er nog zeker wel een paar uren aan toevoegen. Iedereen moet een hobby hebben toch? 🙂

290978-sheldon-cooper-in-the-big-bang-theory

Ben jij ook z’n serie kijkende addict als ik? 🙂

Posted in TV

Wat denk jij ervan?

