Tuesday book day #3 Hou je mond!

Wat ik vandaag aan jullie wil voorstellen is één van de leukste, liefste en grappigste boeken die ik ooit heb gelezen. ’s Nachts om twee uur liepen de tranen was ik aan het huilen van het lachen om dit boek en nog steeds pak ik hem af en toe van de plank om even weg te dromen en weer de lachkriebels in mijn buik te krijgen.

Hou je mond! gaat over Emma die net als elke vrouw haar eigen geheimpjes heeft. Geheimen die je met jezelf hebt en niemand hoeft te weten. Zo vindt je haar vriend een beetje op Ken lijken en haar string doet pijn, maar dat wil ze graag geheim houden. Totdat ze gaat vliegen voor haar werk, er turbulentie is en Emma denkt dat ze neer gaan storten. Toen vertelde ze al die geheimen zomaar tegen een onbekende meneer die naast haar zit in het vliegtuig. Alhoewel onbekend? Als ze de volgende dag weer op kantoor zit is haar nieuwe baas wel een hele bekende meneer.

Het klinkt inderdaad heerlijk voorspelbaar, maar dat maakte het zo ontzettend leuk! Hij is hilarisch, leest onwijs snel weg en je moet echt het boek in één keer uitlezen! Ik ben echt dol op dit boek! Ik lees heel veel boeken, maar dit is toch zeker één van mijn favorieten!

Hij is voor €10,- te koop via Bol.com of tweedehands voor €4,-.
Je zult er geen spijt van hebben!

2 thoughts on “Tuesday book day #3 Hou je mond!

  1. Ja Ja Ja Ja Jaaaaa! Can you keep a secret is echt mijn secret pleasure! Altijd als ik even iets ‘leuks’ nodig heb, grijp ik naar dit boek… hij is echt heel tof!
    En omdat ik het niet kan laten, mijn nieuwste liefde op het gebied van boeken is Rainbow Rowell ❤ Haar boeken zijn er nu alleen nog in het Engels, maar aangezien dat geen economie is, zal dat wel kunnen 😉 Echt heel toffe boeken!

Wat denk jij ervan?

