Cadeautjes!!

Begin september werd ik twintig en ik mocht een heleboel fijne en leuke cadeautjes in ontvangst nemen. Cadeautjes vragen vaak om moeilijkheden. We willen graag verrast worden en zien of je vrienden en vriendinnen je een beetje kennen. Maar als je iemand niet verteld wat je graag wilt hebben is er een kans dat je iets waardeloos krijgt. Opeens verrast zijn dat het cadeautje leuk is of net alsof doen dat je het leuk vindt. Cadeautjes krijgen is ingewikkeld. Gelukkig heb ik dit jaar echt leuke cadeautjes gekregen. Ondanks dat ik sommigen een hint had gegeven, was ik toch verrast.

Ik heb helaas niet al mijn cadeautjes op de foto, want wonen op twee verschillende plekken is ook cadeautjes op twee verschillende plekken en een camera op maar één plek.

Ik had niet zo heel veel op mijn verlanglijstje staan, maar de kleine dingen die ik erop had staan kreeg ik wel. Superfijn natuurlijk en ik was er onwijs blij mee. De tas heb ik gekregen van mijn ouders en stiekem zelf uitgezocht. Ik wilde al erg lang een nieuwe tas, maar de zoektocht duurde lang. Totdat ik de tassen van My New Bag tegenkwam. Ik had ze al eens eerder voorbij zien komen bij Vera Camilla en nu opeens wist ik het. Ik wilde een nieuwe tas! Twee dagen later werd hij bezorgt in een grote doos en moest hij nog anderhalve week op de vriezer wachten totdat ik hem mocht uitpakken, maar ik ben er onwijs blij mee!

 

 

Van mijn zusjes kreeg ik twee Blond ontbijtbordjes en Nina Ricci parfum. Ik wilde graag het geurtje Nina, omdat ik die al had en ik onwijs dol ben op deze geur. Mijn zusjes verraste mij met Ricci Ricci, die bijna precies hetzelfde ruikt als Nina alleen net iets zwaarder.

Van mijn vriendje kreeg ik een zelfgemaakt cadeau. Het heeft wat pijn en moeite gekost, maar na lang proberen was het hem eindelijk gelukt om de tekst op het hout te houden en ben ik onwijs blij met mijn houten blokje!

Ook kreeg ik van mijn zusjes en vriendinnen Douglas cadeaubonnen en daar was i ik onwijs blij mee, want ik had al een hele tijd een geurtje in gedachten en wist ook meteen wat ik van de bonnen ging halen. Namelijk ‘La vie est belle’ van Lancôme. Met behulp van de bonnen hoefde ik voor 50ml nog maar €31,- te betalen. Happy Jildou! Verder kreeg ik nog twee theeglazen, een geurtje van Replay, een grote (!) theedoos, twee boeken en een stoffen zak voor mijn knijpers van mijn Beppe. Superleuke cadeautjes en ik heb een hele fijne verjaardag gehad.

Nee, twintig worden is zo slecht nog niet.

One thought on “Cadeautjes!!

Wat denk jij ervan?

