Nieuwe liefde: White Collar

Matt bomerHet was niet de bedoeling dat ik verliefd zou worden. Ik had al zoveel om bij te kijken en nog één erbij was niet gepland. Maar zoals dat gaat met vlinders, plan je het niet om verliefd te worden. Het was geen liefde op het eerste gezicht. Ik werd niet omver geblazen door de eerste afleveringen. Onze liefde moest groeien en nu na twee seizoenen ben ik smoorverliefd! Ik ben er gelukkig nog niet, er zijn nog twee seizoenen met elk 16 afleveringen te gaan voordat seizoen vijf van start gaat. Ik ben echt zo benieuwd waar Neal Caffrey en Peter Burke mij heen gaan leiden!

Voor wie White Collar niet kent, het gaat over Peter Burke (Tim Dekay) die een FBI agent is en Neal Caffrey (Matt Bomer) wat eigenlijk een crimineel meesterbrein is. Hij is opgepakt door Peter maar na drie jaar in de gevangenis gezeten hebben ontsnapt hij om zijn ex-vriendin te vinden. Helaas wordt hij nog een keer opgepakt door Peter, maar in plaats van hem weer in de gevangenis te gooien vraagt Peter hem of Neal misschien consultant wil worden bij de FBI om zo samen boeven te vangen. Hierdoor moet hij wel met een enkelband lopen, maar Neal besluit te helpen en samen worden ze een team. Een heel erg leuk team. Ze passen perfect bij elkaar en ik vind Matt Bomer echt geweldig!

7lExpWWWd3L6MlDe serie heeft een onwijs goede verhaallijn en White Collar gaat vooral over fraude, verduistering en illegale handelingen in kunstartikelen. Ik wilde dat ik vroeger beter had opgelet met Kunstgeschiedenis.

Nu is het nog een twee week wachten en dan begint seizoen 5. Ik heb dus nog twee week om twee seizoenen te kijken. Moet lukken toch?

Posted in TV

2 thoughts on “Nieuwe liefde: White Collar

  1. Haha, ik ben hier nog maar heel even, maar ik heb nu al je verslaving door: tv-series 🙂 Heb je de BBC Sherlock al geprobeerd? Die is echt ge-wel-dig!

Wat denk jij ervan?

