The Autumn Tag

Bij Tedje kom ik altijd de leukste tags tegen. Laatst zag ik bij haar de Herfst tag en nu vind ik nog niet dat het echt heel erg herfst is. Ik heb mijn zomerjas nog aan naar school, de bomen in mijn tuin hebben nog groene blaadjes en het regent nog niet heel erg veel maar omdat het nu toch ‘officieel’ herfst is daarom vandaag waarom ik de herfst zo leuk vind!

FOR AUTUMN, WHAT’S YOUR…

Favourite thing about it?

Ik ben best wel dol op de herfst. Oké, al dat water wat uit de lucht komt vallen vind ik niet heel erg gelukkig makend, maar ik vind de herfst leuk. Samen met mijn regenpak trotseer ik de regen en zo koud is het nu nog niet toch? Het leuke aan de herfst vind ik de nieuwe kleuren aan de bomen, wandelingen door het bos en het geluid van lopen door de bladeren die op de grond zijn gevallen, de kastanjes die weer te vinden zijn en het dragen van mijn Brrr sjaal.

large

Favourite drink?

Thee en chocolademelk met slagroom. Hmm, lekker lekker lekker! Ik ben dan wel weer kieskeurig, want ik lus eigenlijk alleen maar chocomelk van Chocomel 🙂 En thee drink ik opeens de hele dag door. Als ik thuis kom uit school, na het eten en tijdens het studeren en tijdens de herfst vind ik Caramelised Pear van Pickwick erg lekker.

Favourite scent/candle?

Ik heb het liefst frisse geuren in mijn kamertje, maar niet een specifieke home scent waar ik echt dol op ben. Op dit moment heb ik een Vanille geurkaars van de Albert Heijn die het prima doet. Niet te overheersende geur, maar gewoon lekker licht.

Best lipstick?

Ik ben geen lipstick draagster. Ik heb het gevoel dat het niet blijft zitten en ik kan er gewoon niet mee over weg. Best jammer, want ik vind rode lipstick wel erg mooi.

Go to moisturizer?

Lait-créme Fluide van Embryolisse. Erg fijn en maakt mijn gezicht baby zacht 🙂

Go to colours for the eyes?

Ik heb erg weinig make-up op. Eigenlijk behalve tijdens speciale dagen of als ik er echt eens zin in heb. De kleuren verschillen dan echt onwijs, maar meestal wordt het een bruin of groen kleurtje op de ogen.

Favourite music?

Altijd een lastige vraag. Op dit moment word ik erg blij van MKTO met Classic en Ellie Goulding met Burn. Ook Vandaag vind ik erg leuk en Wake Me Up van Avicii erg leuk. Kom niet aanzetten met The Voice of Holland want daar word ik niet blij van.

Favourite outfit to wear?

Ik heb vorig jaar een heerlijke gebreide sjaal van twee meter gewonnen bij Misslipgloss en dat is mijn favoriete herfst/winter kledingstuk! Verder heb ik bontlaarzen en suède laarzen die ook weer gedragen kunnen worden en de heerlijke truien 🙂

large (1)

Autumn treat?

Een nieuwe winterjas. Daar zou ik wel erg blij van worden 🙂

Favourite place to be?

Op de bank met popcorn, een aflevering van welke serie dan ook maar en een wijntje of kopje thee. Ook een rondje door het bos lopen met mijn vriendje en Daisy vind ik erg leuk.

Dit was de tag alweer. Ik tag iedereen die dit leest en wat vindt jij het leukst aan de herfst?

Posted in Fun

One thought on “The Autumn Tag

Wat denk jij ervan?

