De reis naar lang haar

In de voorjaarsvakantie van 2008 zat ik de kappersstoel. Ik wist het zeker, ik ging weer naar kort haar. Er ging een schaar in mijn lange lokken. Ik had en heb er geen spijt van. Het was stoer, fijn en makkelijk. Ik heb in de laatste vijf jaar heel wat verschillende kapsels gehad. Blond, paars, donker en weer blond en nu weer mijn eigen kleur. Ik heb het heel kort gehad, maar ook een lange lok is voorbij gekomen. Maar nu ben ik al een jaar aan het roepen dat ik eigenlijk mijn haar wel weer wil groeien maar ik ben nogal ongeduldig. Het duurt me te lang en dan zit ik toch weer bij de kapper met daarna weer opmerkingen van ‘Zou jij het niet laten groeien?’. Oja, dat is ook zo. Ik heb gewoon niet zo veel geduld en het korte haar is fijn en gemakkelijk. Maar toch knaagt het ergens. Ik wil ook weer vlechten en staarten dragen. Het gevoel van een hele dag je haar in een staart dragen en dan eindelijk los doen is een heerlijk gevoel en dat wil ik terug. Waarom duurt dat zo lang?Β 

SAMSUNG

Deze foto’s zijn een maand voordat ik naar de kapper ben geweest gemaakt. Ja, het was inderdaad best lang en eigenlijk wil ik wel weer terug. Dus nu ben ik weer aan het sparen. Het is niet gemakkelijk, ik heb zoals ik al zei niet zoveel geduld.

Die tussen lengte, daar ga ik me aan ergeren. Maar ik ben gezegend met snelgroeiend haar, het moet goed komen. De kapster zei dat ik het zo was gegroeid. Ik ben benieuwd.Β I’ll keep you posted.

Posted in Fun

One thought on “De reis naar lang haar

Wat denk jij ervan?

