A little peek into my life #22

September is afgelopen. We zijn alweer oktober. Dat gaat toch superhard. Ik heb mijn eerste vier week van school gehad en de deadlines komen steeds dichterbij. Maar voordat we oktober gaan omarmen, moet ik eerst september doei zeggen. Het was een fijne maand. September was de maand waarin ik twintig werd, had drie verjaardag feestjes met hele leuke cadeautjes, deed een dagje Amsterdam voor school, de laatste Survivalrun van Veenhuizen gezien, dansjes gedaan in Leeuwarden en ik ben op vakantie geweest naar de Hutteheugte. Ondertussen ging ik naar school, maakte mijn huiswerk, genoot van White Collar en keihard was natgeregend op de fiets op weg naar huis. Het was een fijne maand, tijd voor foto’s πŸ™‚

Met het vriendje naar de IKEA. Winkelen in de IKEA is altijd heel grappig, vooral als je maar een paar dingen nodig hebt. Je moet toch altijd de hele winkel door en ondertussen kom je allemaal dingen tegen die je echt niet nodig hebt, maar misschien ooit wel nuttig kunnen zijn. Gelukkig kunnen we ons erg goed inhouden. Rechts in de achteringang van mijn school in het zonnetje, want wat het fijn weer geweest!

Boodschappen doen bij de Albert Heijn op de hoek. Ik hoefde niet meer naar de sportschool, ik kon gewichtheffen op de weg terug naar huis.

Een deel van de vloer in mijn studentenhuis werd verbouwd. Dat betekende een boel rotzooi en mijn uitzicht op de tuin werd wat belemmerd door wat banken.

Alcoholische versnaperingen zijn ook zeker een onderdeel in het leven van een student. Eigenlijk drink ik heel weinig alcohol en al helemaal niet alleen. Dat vind ik saai. Misschien ben ik dan niet z’n goede student.

Les in de lekkerst zittende ruimte van school met mijn sudoku uit de Spits.

In de vroege morgen op weg naar Amsterdam. Het was zonnig, maar jeetje wat was het koud om half acht ’s morgens.

De survival run van Veenhuizen. Wat was dat gaaf om te zien! Elk jaar was er bij mij voor huis in de bossen een survival run voor de werknemers van Defensie. Een loop van ongeveer 12 kilometer waar 50 hindernissen tussen zaten. Ze moesten door modder baggeren, slootwater zwemmen en overal overheen klimmen. Het was een spektakel πŸ™‚ Er deden ongeveer 700 mensen mee, waarvan er misschien vijftig vrouwen waren. Ik had erg veel respect voor alle deelnemers die meededen! Omdat de gevangenis in het bos dichtgaat was dit helaas de laatste keer en was ik blij dat ik toch nog kon kijken. Dat ik hier een dag voor heb gespijbeld is mijn geheim.

M&M koekjes bakken met mijn zusjes en een selfie πŸ™‚ Net weer terug van de kapper en happy met mijn nieuwe haar. Ik ga weer een poging wagen om het lang te laten groeien, ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.

Spelletjesavond in Centerparcs. We hebben het helaas erg slecht gedaan.

En de laatste foto, mijn avondeten op de koopavond. Koopavond werken vind ik altijd erg leuk, want dan mogen we altijd ’s avonds eten. Het is altijd superlekker en ik ben dol op de aardbeien smoothies.

Niet zoveel foto’s deze keer als normaal, maar september was een fijne maand en ik heb zin in oktober. Ik zit niet echt te wachten op de regen en de steeds donker wordende avonden maar het is straks weer vakantie, de broer van Ealse komt zondag weer terug van twee maanden Canada, ik ga ze aanmoedigen met de 4mijl in Groningen volgende week. Er zitten een heleboel fijne nieuwe afleveringen van verschillende series aan te komen en in november ga ik een weekend naar Glasgow! Ik heb er zin in!

 

Wat denk jij ervan?

