Tuesday book day #5 Versier me dan

Cleo schrikt zich lam als ze op een begrafenis opeens oog in oog staat met haar vroegere klasgenoot Johnny. Wat een pestkop was dat altijd; ze heeft er nog een complex van! Kort daarna stort haar hele wereld in: ze komt er namelijk achter dat haar fantastische vriend Will al getrouwd is. Bovendien blijkt het huwelijk van haar zus Abbie en haar zwager Tom op springen te staan. Er moet dan ook heel wat gebeuren voordat Cleo zich weer met mannen inlaat, maar uiteindelijk vindt ook zij het geluk.

Ik ben een groot fan van chicklits. Een boek waar je lekker niet bij na hoeft te denken en samen met een kop thee ontzettend van kan genieten. Sommige boeken zijn iets te voorspelbaar, maar dat maakt ze niet veel minder leuk.

Het was het eerste boek dat ik van Jill Mansell las en moest er eerst even inkomen. Er zijn veel personages aan het woord en dat maakt het lastig lezen. Wat er gebeurde tussen Cleo en Johnny vond ik reuze interessant, maar de verhalen van Abbie daarin tegen veel minder. Het verhaal leest zo veel minder lekker weg, maar dat maakt het verhaal niet minder leuk.

Het verhaal is romantisch, grappig en toch voorspelbaar. Ik vond het boek geen teleurstelling, maar ik heb leukere boeken gelezen.

Versier me dan van Jill Mansell is voor €17,95 te koop bij Bol.com.

Wat denk jij ervan?

