‘This is all about movies’ tag

Ik heb tegenwoordig zoveel vrije tijd dat ik weer eens onzinnig over het internet aan het surfen ben naar onnuttige informatie en nieuwe verhaaltjes. Zo kwam ik op My Serendipity Journal de ‘Movies Tag’ tegen. Wat overigens een heel leuk blog was vol met leuke verhaaltjes. Maar vandaag de ‘Movies tag’ deel één.

Favoriete film aller tijden?
We beginnen meteen met de moeilijkste vraag ooit. Ik heb zoveel fijne films gezien dat ik nauwelijks kan kiezen. Maar vooruit, dan ga ik voor de film die ik al het vaakst gezien heb, de liedjes uit volle borst mee kan zingen en nog steeds van geniet namelijk Grease. Ik heb hem voor het eerst gezien toen ik veertien was en toen was ik verkocht!

large

Favoriete scene uit die film?
Mijn favoriete scene is één van de laatste scene’s. Ze hebben hun diploma gekregen, er is een hele grote kermis en Danny weet dat hij voor de volle 100% voor Sandy wil gaan. En daar staat ze dan, opeens super stoer in haar hoge hakken en discobroek ‘You’re the one that I want, padada’. Heerlijk!

Favoriete acteurs/actrices?
Mijn favoriete acteurs zijn Johnny Depp, Ryan Renolds, Steve Carell en Ashton Kutcher. Johnny Depp is in elke film grandioos, behalve die zingende musical over het kapper zijn want die vond ik waardeloos. Ryan Renolds vond ik heel erg goed in ‘Buried’, ‘Definitely, Maybe’, ‘The Proposal’ en in ‘The Green Lantern’ deed hij het ook best goed. Steve Carell in ‘Despicable Me’, ‘Get Smart’ en ‘Crazy, Stupid, Love’. Hilarisch! Ashton Kutcher vind ik ook erg fijn. Gewoon om naar te kijken 🙂 

Qua actrices heb ik heel veel favorieten maar blijf ik maar bij één: Emma Stone. Of ze nu een serieuze rol heeft in ‘The Help’ of haar sterrol in ‘Easy A’ & ‘Crazy, Stupid, Love’. Ik vind haar geweldig! Ik hoop dat ze nog even een tijdje in de filmwereld blijft hangen, want ik vind haar stoer!

Favoriete tear jerker?
War Horse! Samen met een vriendin gingen we naar deze film. We wilden hem graag zien, maar jeetje. Nooit weer! Het was een hele mooie film, maar ik heb bijna de hele film tranen met tuiten gehuild. Dat krijg je als je twee paardenmeisjes in een film zet waar de hoofdrol voor een paard is en hij bijna een paar keer dood ging en het uiteindelijk hartstikke goed afloopt. Tranen, tranen!!

large (5)

Meest irritante acteur/actrice?
Hier hoefde in niet zo lang over na te denken. Nicolas Cage en Kirsten Stewart. Period. Ik ben echt geen fan van deze twee. Goed, ik heb alle Twilight films gezien, maar niet omdat ik Kirsten Stewart nu fantastisch vind. Ze kijkt altijd zo chagrijnig en geïrriteerd. Ze lacht nauwelijks en ze heeft mijn hele ervaring met ‘Snowwhite and the Huntsman’ verpest. Nicolage Cage heb ik niet echt een uitleg voor. Ik vind hem gewoon niet prettig. Ik kan hem gewoon niet uitstaan en geen film met hem erin wil ik zien.

Favoriete film duo?
Het gaat dan misschien niet over een film, maar ik ben zo onwijs fan Chuck en Blair uit Gossip Girl. Er is niemand anders die hun beter had kunnen zijn en zij maakte Gossip Girl stukje bij stukje beter! Ik mis hun nog steeds af en toe.

large (6)

Beste regisseur?
Oei, dit is een ingewikkelde vraag.Ik ben niet zo’n regisseur kenner, dus vroeg ik mezelf af wat op dit moment één van mijn favoriete films is en dat is Despicable Me 2. Regisseur van deze fantastische film is Pierre Coffin. Hij heeft het goed gedaan.

Favoriete guilty pleasure film?
She is the man. Ik kan hem van begin tot eind meepraten tot ergernis van sommige andere films kijkers, maar ik kan er niets aan doen. Hij is zo leuk! 

Film die jij leuk vindt maar die iedereen haat?
Film die jij haat maar die iedereen leuk vindt?

Favoriete geanimeerde film?
DESPICALBE ME!  Hier hoef ik echt niet over te twijfelen. Ik ben de laatste tijd steeds meer geanimeerde films aan het kijken en het wordt steeds leuker. Ik ben nu ook helemaal gek van Despicable Me.

large (4)

 

Dit was deel één van de tag. De movie tag die zo heerlijk groot is en er komt nog een deel twee aan. Stay tuned!

Wat denk jij ervan?

