A little peek into my life #23

We zijn alweer bij de 23e editie aangekomen en nog heel even en het is alweer november. Het begin van de tentamenweek en de laatste loodjes van de eerste module. Nog zeven week en dan beginnen de praktijkdagen weer en daar kijk ik toch eigenlijk wel heel erg tegen op! Maar eerst; oktober!

De broer van mijn vriendje kwam terug na drie maand Canada en dat betekent dat het tijd is voor vlaggetjes en ballonnen!

Naar de Sneak Peek film in de Euroborg in Groningen. We wisten echt niet wat voor film we gingen kijken en wat kwam daar: About Time! Dat vond ik toch eigenlijk wel heel erg leuk. De film was heel grappig en leuk, maar ik vond hem wel iets lang.

Gezelligheid! Samen met mijn neef en mijn vriendje dineren in studentenstijl in Leeuwarden. Het was heel erg gezellig!

Nu het sneller donker is gaan natuurlijk de kaarsjes weer aan. Wijntje erbij, kachel aan en een fijne film of serie en ik ben gelukkig!

White Collar was de afgelopen tijd toch wel echt mijn favoriete serie en ik heb onwijs genoten van de eerste vier seizoenen. Nu is seizoen vijf net begonnen en Neal heeft zichzelf alweer redelijk in de nesten gewerkt. Vooral erg fijn wanneer je in de trein zit.

Even stress. Zo hoorde ons research report er niet uit te zien! Ik moest voor de tweede keer mijn research paper overdoen. Als ik hem niet zou halen was er een grote kans dat ik die module over moest doen. Samen met mijn groepsgenootje hebben we er keihard aangewerkt en het is gelukt! Nog heel even en ik heb mijn propedeuse binnen!

Nog een maand en dan samen met een groep vrienden naar Glasgow! Ik heb er zoveel zin in! Nog maar een maandje wachten. Verder een heleboel bollen met wol voor een gebreide trui.

De lopers van de 4 mijl aanmoedigen! De sfeer was echt fantastisch, allemaal kleine en grote mensen die door elkaar heen rennen op weg naar de Vismarkt.

Een lekkere avond thuis in Leeuwarden. Ik ben nog steeds heel erg blij met mijn kamer, maar de wil na een fijne eigen keuken begint toch steeds een beetje meer te komen.

Onze keuken in Leeuwarden is altijd rommelig, voelt nooit echt schoon en ik wil gewoon graag mijn eigen keuken. Er liggen altijd spullen van je huisgenoten en in de keuken besef je pas hoeveel waarde je eigenlijk hecht aan je eigen spullen.

En toen was het tijd om naar huis te gaan en te knuffelen met Poekie!

En dat heb ik afgelopen week veel gedaan! Spelen, knuffelen en kroelen, het kan allemaal 🙂

Ik had deze vakantie opeens een hele grote craving naar Rollercoaster Tycoon. Na wat gesnuffel in de kast was daar de cd-rom en heb ik even deel 1 gespeeld. Maar mijn hele lieve vriendje heeft ook opeens tycoon 3 op mijn computer gezet. Happy Jildou!

Toen was het tijd voor vriendinnen. Ik maakt voor het eerst pizza en hij was behoorlijk goed gelukt! Daarna gingen we de hele avond spelletjes doen en het was heel gezellig!

Dat was mijn oktober. Het was erg gezellig en fijn en ik ben klaar voor november. Klaar voor de tentamens en mijn nieuwe module. Klaar voor Glasgow en ook voor de regen en koude wind die gaat komen. Deze week ga ik leren voor mijn tentamens, naar Amsterdam om een presentatie te geven voor het Mercure hotel en de puntjes op de i zetten van onze module opdracht.

One thought on “A little peek into my life #23

  1. Je Poekie is echt super lief!
    En leuk dat je vriendinnen en jij spelletjes doen, dat doe ik alleen met mijn ouders/moeder soms (Rummicub; Pesten of Yahtzee).
    Ga het maar eens in de groep gooien!

Wat denk jij ervan?

