A little peak into my life #24

Daar is alweer de volgende sneak peek. Hij is er vlugger dan normaal, maar ik had z’n leuke week en anders schotel ik jullie z’n bult foto’s voor dat ik het gewoon nu al doe πŸ™‚ Deze week bestond vooral uit voorbereiding voor de mini marathon wedstrijd, mijn presentatie in Amsterdam en knuffelen met Poekie. Kijk je mee?

Ik was afgelopen week bij mijn Pake en Beppe op visite en daar hangt een foto van mij toen ik een baby was. Altijd heel lief en leuk om daar foto’s te kijken. Ik was een hele schattige baby.

Mijn eerste schoolfoto die ook bij mijn Beppe staat. Kleine lieve Jildou. De foto daarnaast is z’n zestien jaar later, knuffelend met lieve Poekie!

Een superleuke sleutelhanger van een collega. Gewoon een Lego blokje, super grappig bedacht en dit ga ik ook proberen!

Lieve slapende Poekie! Die had van de storm geen last.

In Leeuwarden was het behoorlijk tekeer gegaan en stond ik tot mijn enkels in de bladeren. Mijn huisgenoten vonden het niet echt nodig om op te ruimen, maar toen ik bijna op mijn snufferd ging was het tijd om op te ruimen.

De enige schade van de storm bij mij thuis-thuis was een oude boom van de buurman die bij ons achterhuis omviel.

Ik kwam er afgelopen week achter dat we Dorothy Perkins kleding in de V&D in Leeuwarden hebben en dat was een hele leuke verrassing. Ze hebben erg leuke kleding zonder er verschrikkelijk veel geld voor te betalen πŸ™‚

Ketting crisis! Ik had een presentatie in Amsterdam, maar bij mijn nieuwe Dorothy Perkins blouse moest ook een ketting. Met behulp van Whatsapp en zusjes kwamen we eruit dat we voor de korte gouden ketting moesten gaan. Zo geschied.

Tijdens de maandag storm-dag moest ik mijn zusjes ophalen van hun middelbare school. Alleen had mijn moeder de kleine auto mee en moest ik in de grote VW bus rijden. Dat was toch wel even heel spannend!

 

SAMSUNG

Het is weer tijd voor verlanglijstjes voor Sinterklaas! Nu ik voor het eerst ook Sinterklaas ga vieren bij mijn vriendje moet ik opeens twee verlanglijstjes maken. Ovenpannetjes wil ik al heel graag en ook grote wijnglazen staan op mijn verlanglijstje.

m1mx9c4anpl0_std640

Afgelopen week ben ik een aantal keren langs de verbrande gebouwen in Leeuwarden gefietst. Het is heel erg bijzonder om te zien, want als je door de ramen kijkt is daarachter gewoon helemaal niets meer. Ik was zelfs niet in Leeuwarden op het moment van de brand, maar heb het op de voet gevolgd via Twitter.Β 

Onze wasmachine in Leeuwarden is kapot. Drama natuurlijk. Het water loopt niet meer weg dus dan maar met een teiltje. Het stomme is dat de machine het bij mij niet doet, maar bij de rest van mijn huisgenoten wel. Waardeloos dus.

Afgelopen donderdag had ik de presentatie in het Mercure hotel in Amsterdam. De presentatie ging niet al te best en het was een hele lange dag, maar wel erg leerzaam.

IMG_7572

Afgelopen zondag was de wedstrijd waar ik al een hele tijd achter de schermen mee bezig was en het was onwijs goed gelukt. Ik ben erg trots op ons team en alles liep op rolletjes. Dit was zeker voor herhaling vatbaar!

Samen met mijn vriendje en zijn broer gingen we zondagavond Nijntje tekenen, want dat was erg gemakkelijk volgens de mannen. Het resultaat zijn drie misvormde Nijntje’s.

Maandagmorgen ontbijtje op bed! Super lief πŸ™‚

Glittertandpasta! En Willeke die knuffelt met Poekie. Wat een mooie dames πŸ™‚

Ja, ik ben verliefd op Poekie.

Deze week is het tentamen week. Donderdag nummer 1 over Recht en zaterdag nummer 2 over Spaans. Ik ben nu al zenuwachtig voor zaterdag, want het is de derde keer dat ik Spaans over doe en als ik hem nu niet haal dan heb ik toch wel een probleem.

Fijne week!

Wat denk jij ervan?

