Ik wil een nieuw jasje

Ik heb het niet over een nieuwe winterjas of vestje, nee ik heb het over een nieuw blogjasje. Ik ben vanaf augustus 2012 al sporadisch aan het bloggen. De ene keer serieuzer dan de andere keer, soms heel lang en andere keren heel kort. De laatste tijd heb ik het gevoel dat ik wat serieuzer wil. Gewoon omdat ik het wil proberen en ik toch elke keer weer denk als ik: ‘Ik wil ook z’n mooie lay-out’.

Ik ben echt niet handig met computers. Als je over html’s gaat praten of programmeren of wat dan ook, ik knik ja maar begrijp er niets van. Codes, CSS, RSS? Ik begrijp er helemaal niets van. Ik heb stiekem een beetje respect voor de mannen en vrouwen die in de bijzondere wereld van computers en websites leven, want ik ben er niet geschikt voor. Maar hoe kun je nu een nieuw jasje maken als je helemaal niets van dit soort dingen af weet.

Hoe mijn nieuwe jasje eruit moet zien ben ik wel een beetje achter, maar hoe krijg ik dat voor elkaar? Daarom vraag ik het aan jullie, hoe hebben jullie dat gedaan? Hebben jullie een handige vriend of hebben jullie het allemaal zelf uitgevogeld? Ik zou graag jullie tips willen horen als jullie ze met me willen delen πŸ™‚

Posted in Fun

One thought on “Ik wil een nieuw jasje

  1. Ik heb gewoon net zo lang gezocht naar een template die me beviel en die geinstalleerd op wordpress. Daarna heb ik nog wat aan zitten klooien met alle instellingen die ik kon veranderen en de layout die ik nu heb is eruit gekomen. Van veel dingen klopt eigenlijk niets, maar ik vind het wel even best zo. Ik wil ook zo een mooie voorgeprogammeerde layout met een eigen logo. Ach nog even verder dromen is het hier.

Wat denk jij ervan?

