Tentamenstress

Over een half uur zit in de tentamenhal. Ik heb een heel belangrijk tentamen en ik ben zenuwachtig. Best wel erg zenuwachtig. Ik heb heel hard gestudeerd, maar toch ben ik nog niet zeker. De eerste keer had ik een 5,0 en de tweede keer een 5,1 dus ik moet het kunnen maar ergens knaagt het keihard dat het niet lukt. Het is een propedeuse tentamen en dat maakt de druk extra hoog.

En dan loopt natuurlijk op z’n dag alles verkeerd. Zoals ik al eerder vertelde is onze wasmachine kapot. Hij pompt soms wel af en soms niet. Vandaag is weer z’n dag dat ik al het water eruit moet laten lopen, want hij heeft geen zin meer. Dus zit ik weer met mijn afwasteiltje voor de wasmachine en nog maar een keer een was draaien. Ik wil graag een nieuwe huren, maar ik woon met meerdere mensen in huis en helaas is niet iedereen is het daarmee eens. Gelukkig zijn er ook momenten dat hij het wel doet, dus ik wil hem nog niet helemaal afschrijven.

Dan ga ik nu mijn schoenen aandoen en op de fiets stappen. Ben ik mooi vroeg bij de tentamenhal, maar beter te vroeg dan te laat. O en als je het je nog afvraagt, ja ik heb een tentamen op een zaterdag. 

Fijn weekend!

2 thoughts on “Tentamenstress

  1. Heel veel succes met Spaans? (Dat was het toch?) Ik ben zo blij dat ik dat vak niet meer heb omdat ik een andere studie ben gaan doen. Dat was ook echt een blok aan mijn been.

Wat denk jij ervan?

