Guilty Pleasure tag

Op het wereld wijde web zwerft weer een erg leuke tag waarin ik mijn guilty pleasures met jullie ga delen. De tag gaat over guilty pleasures, dingen die we stiekem heel erg leuk vinden, maar zogenaamd ‘slecht’ voor je is. Wie heeft bedacht dat we onze liefde voor Justin Bieber, ABBA of Fruittella snoepjes beter voor ons kunnen houden? Ik hou het vandaag geen geheim. Ik deel vandaag mijn guilty pleasures.

grinch-dog1-e1293077061236_large

Film: The Grinch
Slechte film, maar ontzettend hilarisch! Bijna elke kerst kijken we deze film en ik vind hem stiekem heel erg grappig. De film gaat over de Grinch die niet van kerst houd en bovenop een berg woont, maar door Cindy wordt uitgenodigd om kerst te vieren in het dorp. Het is een heel aandoenlijk verhaal en tegelijk heel grappig.

large (2)

Serie: Sonny with a Chance
Een serie met Demi Lovato die eigenlijk heel grappig was en helaas is afgelopen. Korte afleveringen van 20 minuten die eigenlijk nergens over gaan. Het is grappig en ik vind Demi Lovato gewoon een erg fijne actrice. Zelfs als ze zo raar als Sonny.

Muziek: ABBA
Vroeger als ik samen met mijn moeder in de auto zat konden we altijd heel hard mee zingen met de muziek van ABBA. Af en toe doe ik dat nog steeds en ik geniet als ik keihard ‘Waterloo’ of ‘Super Trouper’ mee kan zingen. Ik hoorde vandaag dat er een mogelijkheid is dat ABBA nog één keer bij elkaar komt voor een jubileum concert. Ik ben benieuwd.

9

Snack: Kindersnoep
Ik ben dol op snoepjes en dan vooral de kindersnoep. Lekkere zoete snoepjes van Fruit-tella of Haribo snoepgoed. Biggetjes, Gummy beren of schatkisten. Lekkerrr!

Absurde verzameling/belachelijke aankoop: Oorbellen
Of het nu absurd is vind ik niet, maar het is wel een verzameling. Een hele fijne verzameling. Ik ben er nu ongeveer een jaar mee bezig en ik heb zo ongeveer 120 oorbellen verzameld. Ik ben er echt dol op. Ik heb er ook al twee keer eerder over geschreven. Hier & Hier.

67701_307070959394606_910741143_n_large

Crush: Chuck Bass
Is en blijft Ed Westwick als Chuck Bass.

Activiteit: Mijn oorbellen verzameling uitzoeken
Ik heb twee rekjes voor oorbellen en om de zoveel weken moet dat opnieuw gesorteerd worden. En omdat ik er zo’n bende van maak, maar ook omdat ik het gewoon fijn vind. Alles op kleur, onderwerp of grootte sorteren. Kan ik zo een hele avond mee bezig zijn.

Kleding: Gebreide Sokken
Ik heb bijna altijd koude voeten en dan zijn gebreide sokken echt heel erg fijn. Ze zitten het lekkerste als mijn oma ze gemaakt heeft. Lekker warm, lekker zacht maar ze gaat niet aan in de schoenen. Dat zit toch niet zo comfortabel en ziet er ook zeker niet charmant uit.

Posted in Fun

One thought on “Guilty Pleasure tag

Wat denk jij ervan?

