Soy scents van Thessa

Ik hou onwijs van een lekker ruikend huis. Als mijn kamer lekker ruikt dan geeft dat voor mijn gevoel een hele andere sfeer. Het huiswerk maken gaat beter en het televisie kijken wordt er leuker van. Natuurlijk kent iedereen het fenomeen over geurkaarsen en ik ben dol op de Vanille geurkaars van de Albert Heijn maar wat ik extra leuk vind is om soy scents te gebruiken. Ook wel bekend als wax melts of wax tarts. Deze scents leg je boven op een brander, waxinelichtje eronder en laat de heerlijke geur je tegemoet komen. Nu kwam ik via via terecht bij Shop by Thessa en wat zijn deze soy scents leuk!

Naamloos10

Ik bestel wel vaker soy scents via internet, maar die komen vaak in een saai plastic doosje. Deze zijn veel leuker. Bloemetjes, hartjes of cupcakes en dat alles gedecoreerd met glitters.

Ik had in totaal vier soy scents besteld. Fresh Linen, Sea Spa en Burberry Brit 2x. Helaas was de laatste niet meer op voorraad dus kreeg ik Alien van Thierry Mugler en Vanilla, Lace & Pearl van Victoria Secret er voor in de plaats. Fresh Linen, Sea Spa en Alien heb ik weggeven als verjaardagscadeautje en Vanilla heb ik zelf gehouden.

2013-11-11 21.03.09 2013-11-11 21.04.20

 

In een vorm van een bloemetje ruikt hij heel erg lekker. Zodra je hem uit het plastic haalt is de geur meteen al erg sterk, maar niet te overheersend. Het ruikt lekker naar vanille, zoete bloemen en muskus. In de brander is het wel een sterke geur en in mijn kleine kamer eigenlijk een beetje te sterk, maar voor in de gang/keuken waar het een grotere ruimte is, is hij echt perfect!

1361199006NIMG_2881

Alle soy scents kosten een €1,-. Hier en daar is een verdwaalde €0,75. Het pakketje wordt gewoon door de postbode gebracht en niet door de pakketjes man. Hij past dan ook heel mooi door brievenbus.

Ik weet ook zeker dat deze bestelling niet de laatste zal zijn.

Bron foto 1
Bron foto 4

3 thoughts on “Soy scents van Thessa

Wat denk jij ervan?

