A little peek into my life #25

Een nieuwe week en tijd voor nieuwe kansen. Maar eerst afgelopen twee week. Ik ging naar de kapper, waar niemand wat van zag. Ik had mijn eerste week van de nieuwe module en ik maakte vorige week zaterdag een belangrijk tentamen.

Dit zou echt perfect zijn voor in mijn huis. Onze keuken is echt soms een ongelofelijke bende, maar ik woon niet alleen en niet iedereen is z’n schoonmaakmuis al dat ik ben.

Lunchen bij La Place in Leeuwarden.

Spaans leren. Heel veel Spaans leren.

Helaas mocht het niet baten. Ik heb mijn tentamen niet gehaald. Nu een extra herkansing aanvragen ๐Ÿ˜ฆ Ik baalde echt heel hard, omdat ik zo hard geleerd had en niet eens een voldoende kon halen op een toets die uit het grootste gedeelte bestond uit werkwoorden vervoegen. Gelukkig heb ik me er snel overheen gezet en we proberen het gewoon weer!

Super lekker gekookt en het is zeker voor herhaling vatbaar. Varkenshaas met champignons, pasta, spinazie en pijnboompitjes ๐Ÿ™‚

Twee week geleden was er bij mij op school een groep studenten die een hypnose show gingen filmen voor een internet serie en ik was daar aanwezig. Ik zal er niet teveel over verklappen. Het was erg bijzonder.

Mijn zusje Marije heeft een nieuwe bril en ik vind hem leuk! Ik wil hem ook! Rechts is de soy scent van Thessa in mijn brander. Wat ruikt hij lekker! Zelfs een paar dagen nadat ik de scent had gebrand rook je het nog in mijn kamer. Onwijs lekker!ย 

White Collar kijken in bed. Wat een heerlijkheid! Ik ben dol op Matt Bomer en de serie. ย Perfect einde van de week!

Vrijdagavond super lekker gegeten! Voor het eerst aardappels uit de oven en het was erg lekker. Recept volgt snel!

Dit was mijn week.ย Vandaag moet ik alweer van alles inleveren terwijl het nog maar de tweede week van de module is. Vanavond ga ik naar de Hunger Games nummer twee uit en ik ben heel erg nieuwsgierig naar deze film. En vannacht heeft het gevroren! Nog even en we kunnen schaatsen. Praten we al over een Elfstedentocht?ย Fijne week!

Wat denk jij ervan?

