A little peek into my life #26

Er is alweer een week voorbij. En wat was het een leuke week. Deze week wordt nog veel leuker, want donderdag ga ik lekker naar Glasgow! Maar eerst afgelopen week.

Maandag was één van mijn beste vriendinnetjes jarig en had ik de hele dag les. Dinsdag toen ik terugkwam van school vond ik een iets minder leuke verrassing hangend aan onze wc-rollen. Het was erg grappig, want mijn huisgenootje is heel erg bang voor spinnen en durfde niet naar het toilet. Dinsdagavond was ik heel erg moe en lag ik lekker vroeg op bed 🙂

Yes! Woensdagavond was het eindelijk tijd voor The Hunger Games. Om kwart voor zeven hadden we kaartjes gekocht en daarna gingen we uit eten bij de Lachende Koe. Ik heb daar ooit het lekkerste dessert ooit gegeten, maar we zaten zo vol na het voorgerecht en hoofdgerecht dat het toetje er helaas niet meer inpaste. De film was onwijs leuk, maar ik vond het begin net iets te langdradig.

 

Woensdag half één op bed, donderdag om half zeven er alweer uit. Ik moest ik er weer vroeg uit voor de Industry Fair. In pak moest ik de hele dag helpen bij speed dates interviews en het was een gezellige dag. En een heleboel medestudenten in pak die meeten met toekomstige werkgevers. Superleuk!

  

Nog een paar nachtjes slapen. Ik heb er z’n zin in! En Poekie vindt de laptop heel erg interessant. Zondagnacht heeft Poekie een epilepsie aanval gehad en we dachten even dat hij het niet zo halen. Maar gelukkig is ons schatje er weer bovenop gekomen en weer helemaal de oude!

Zaterdag moest ik werken en ’s avonds had ik een verjaardagsfeestje van een vriendinnetje en het was onwijs gezellig! Cadeautjes, gezelligheid en vrienden. De perfecte zaterdagavond. Helaas was het zondag een iets minder prettige dag. Ik was brak terwijl ik nauwelijks alcohol had gedronken. Altijd prettig.

De zondag bestond daarom vooral uit huiswerk maken, water drinken en Sex and the City kijken met Poekie. Gezellig!

Deze week heb ik nog vier lessen en donderdag koffer inpakken en vliegen! Ja, ik ben erg enthousiast over Glasgow. Verder heb ik volgende week mijn laatste theorieweek van deze module en dan is het weer tijd voor praktijk.

Fijne week allemaal!

Wat denk jij ervan?

