A little peek into my life #27

Waarschijnlijk de laatste sneak peek van 2013. Het klinkt zo heerlijk cliché, maar wat ging de tijd toch ongelofelijk snel. Nog 18 nachtjes slapen en dan zitten we alweer in 2014. 2013 was onwijs leuk, maar daar kom ik later nog op terug. Eerst de laatste paar weken met jullie delen. Het was de tijd van Sinterklaas, kou en mijn praktijk is weer begonnen. Ik ben naar de Hobbit geweest wat ik een heerlijke film vond, moest ik woensdagavond voor 400 personen een buffet voorbereiden en ook ging ik naar de film Mannenharten.

Kerstlichtjes in Leeuwarden!

2013-12-01 15.07.34

Ik kwam terug uit Glasgow en ik vind het altijd een heerlijk gevoel als ik weer met beide benen op de grond sta in Nederland. Reizen is altijd heel erg leuk, maar thuiskomen is net zo fijn.

Kruidnoten! Die van Bolletje zijn ook echt het lekkerst. Tijd voor Sinterklaas!

Bij mij thuis vieren wij nog altijd elk jaar Sinterklaas en ik vind dit echt heel erg leuk. Lootjes trekken, gedichten maken, spelletjes doen en samen cadeautjes uitpakken. Sinterklaas gaat bij mij niet zomaar weg. Ik was dit jaar wel iets minder goed voorbereid dan normaal. Cadeautjes kopen op 5 december zelf is niet echt aan te raden.

Ook Poekie vond Sinterklaas erg leuk. Al dat cadeaupapier was zo leuk en je kunt er ook heel goed in slapen 🙂

Ze zijn begonnen met het bouwen van het Glazen Huis van 3FM. Ik heb er echt heel veel zin in en ik baal ervan dat ik praktijk moet lopen nu 3FM op bezoek is in Leeuwarden, maar ik ga er zeker een kijkje nemen.

Koe handelen bij mijn vriendje thuis. Een zeer geschikt Sinterklaas cadeautje en een heel erg leuk spelletje!

Quality time met Poekie ♥

En toen was het tijd om supervisor te zijn. Het was echt heel erg wennen. Het voelde alsof ik zwemles moest geven terwijl ik zelf nog maar één les had gehad. Nu is mijn eerste week in de keuken bijna voorbij en het gaat steeds beter.

Wijntjes drinken in de stad na praktijk. Leeuwarden is leuk!

Selfie op de bank in een deken. Wat is het koud buiten! En eindelijk is hij daar dan. Onze nieuwe wasmachine. Ik had een heleboel was, want ik kon anderhalve week niet wassen, maar gelukkig hebben we een nieuwe machine.

En nu hangt dus mijn hele kamer vol met was, maar gelukkig wel schone was.

Het wordt steeds kouder dus is tijd om lief te worden voor de vogeltjes. Het vogelhuisje kreeg ik van Sinterklaas en nu hangt hij buiten met lekkers voor de vogels.

Vanavond heb ik mijn laatste avondshift in de keuken, volgende week begin ik met de ochtenddienst. Woensdag gaat het Glazen Huis dicht en komt Bastille optreden 🙂 Ik moet nog mijn module opdracht opnieuw inleveren en mijn zusje komt logeren.

Een hele fijne week! Nog even en dan is het vakantie!

One thought on “A little peek into my life #27

  1. Soms zo jammer dat een week zo snel gaat! Ik vind het zo apart om te bedenken dat je iets volgend jaar gaat doen en je dan realiseert dat dat bijna over twee weken is! Leuke week heb je gehad en ja, het Glazen Huis. Heerlijk dagen achter de tv, liedjes luisteren en meezingen met mooie nummers. Ik kijk er naar uit. Fijn weekend!

Wat denk jij ervan?

