Nog vier maanden voor de lijst

862 dagen zijn voorbij, vanaf 10 augustus 2011 ben ik bezig. Soms zeer fanatiek, soms vergeet de lijst zo goed als. Maar ik werd deze week weer even wakker geschud. Niet alleen Vriendlief herinnerde mij eraan, maar ook een bezoekster begon erover. Toen was het tijd om wakker te worden en niet die laatste vier maanden langzaam voorbij te laten komen.

47 punten zijn er nog over. In die 862 heb ik dus net iets meer dan de helft kunnen afstrepen en dat is nog niet echt iets om trots op te zijn. Er moeten nog redelijk wat dingen gebeuren, wil ik deze lijst voor mei klaar hebben.

Er zijn een paar punten waar ik graag afscheid van wil nemen. Een maand geen vlees eten is helemaal niets voor mij en een verstoppertje doen in de Ikea is waarschijnlijk toch niet helemaal iets voor mij.

Maar over een paar dagen begint het nieuwe jaar. Dan ga ik er met volle moed tegenaan. Ik bedoel, ik heb nog 47 punten over. Dat moet toch lukken? 

Posted in Fun

Wat denk jij ervan?

