Bloggersboekje

Het bloggersboekje gaat al even het web over. Bloggers die een digitaal vriendenboekje invullen en doorsturen naar andere dames en heren. Ook ik ben een slachtoffer van het invullen van het bloggersboekje wat ik een onwijs leuk initiatief vind.

2013-11-30 12.37.55Naam: Jildou
Leeftijd: 20
Geboortedatum: 5 september 1993
Geboorteplaats: Assen
Broers/zussen: 2 zusjes, Willeke en Marije van 17 jaar
Lengte: 1.65
Klas: Ik ben een tweedejaars hogere hotelschool studente
Favoriete vak: Alles wat te maken heeft met mensen, hoe ze denken en het omgaan met mensen. En soms hou ik wel van een beetje marketing. Op de middelbare school vond ik tekenen het leukst.
Minst favoriete vak: Economie. Het is een groot deel van mijn opleiding, maar echt één van de minst leuke kanten daarvan.
Droomberoep: een award winnende actrice ergens in Amerika. Maar ik zit lekker in Nederland student te zijn zonder enige ambitie om die droom waar te maken omdat het nu ook weer niet perse uit hoeft te komen. Maar het blijft een leuke droom 🙂
Hobby’s: boeken lezen, schrijven, kletsen, koken, eten, dagdromen en series kijken.
Ik houd van: het vest van mijn vriendje, warme voeten, mijn kamer in Leeuwarden, spontane acties en uit eten.

Ik heb een hekel aan: Koude voeten, de afwas en betweters.
Favoriete schrijver: Sophie Kinsella

Favoriete serie: Dit is geen goede vraag voor een serie addict. Op dit moment ben ik gek van White Collar, Supernatural, The Vampire Diaries en The Big Bang Theory
Favoriete film: Despicable Me 1 + 2
Favoriete eten: Enchiladas maar vooral ook gewoon groente en aardappels 🙂
Favoriete drank: Een fijne kop thee, af en toe een glaasje wijn en absoluut geen koffie.
Favoriete blogonderwerp: Het klinkt een beetje raar, maar praten over jezelf en je leven en dat delen met de rest van Nederland is toch eigenlijk wel erg leuk.

Favoriete blog: Ik ben al heel lang een trouwer volger van Cynthia en Mascha en ik ben groot fan van Annemerel.
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: gezellige contacten, een betere schrijfstijl en gezelligheid 🙂
Wat is je grote bloggerstip: Gewoon blijven doorgaan. Bloggen is hartstikke leuk!

Vul hem vooral ook zelf in. Anders worden de bladzijdes nooit gevuld 🙂

One thought on “Bloggersboekje

Wat denk jij ervan?

