Mijn studenten koelkast

Ik mis de vier Ferrari’s voor de deur en mijn studenten woning heeft geen vier badkamers, een bioscoop en een fitness centrum, maar wel een hele fijne koelkast. Ik heb jullie ooit al een kijkje in mijn kamer geven, nu is het tijd voor mijn koelkast. Net als in MTV Cribs. 

Ik vind ‘echt’ eten belangrijk. Je zult me nauwelijks betrappen op een kant en klare maaltijd omdat ik dat gewoon niet prettig en niet lekker vind. Ik mag dan wel een student zijn, maar ik heb geen pizza avonden of opwarmmaaltijden om voor te bereiden. Ik ben geen typische student met een koelkast vol bier of wijn. Oké, de wijn is aanwezig. Een fles die ik gekregen heb met mijn verjaardag en dat was vijf september. Hij zit nog steeds dicht.

SAMSUNG

Maar ik kan niet vertellen dat er nooit iets raars in mijn koelkast ligt. Iets wat lang over datum is of gewoon niet meer kan, maar daar geven we het student zijn dan maar gewoon de schuld aan.

Ze zeggen altijd dat we zijn wat we eten. Als we geboren worden krijgen we een pakketje genen mee waar we het mee moeten doen. De ene krijgt een heel fijn pakketje mee, terwijl andere van ons iets minder gelukkig zijn. Gelukkig kunnen we onze genen toch een klein beetje beïnvloeden. Vooral met eten en de inhoud van mijn koelkast zegt dus blijkbaar veel over de manier waarop ik voor mijzelf zorg. Er liggen twee appels in. Ik zorg heel goed voor mezelf 🙂

En hoe ziet jouw studenten koelkast eruit? Vol met schimmel, bier of alleen maar groente en appels?

Wat denk jij ervan?

