Tassenliefde

Een dame kan nooit genoeg tassen hebben. Mijn vader is het daar overigens niet mee eens (‘Wat moet je met zoveel tassen? Je kan toch maar één gebruiken?’) maar wat weten mannen daar nu van. Nu heb ik voor mijn verjaardag een hele fijne tas gekregen van My New Bag. Echt leer, fijne tas en praktisch. Maar ik wil meer. Wie er eenmaal van geproefd heeft, wil meer. Ik heb ze gezien. Mijn nieuwe liefdes en ik wilde ze graag met jullie delen. Liefde moet gedeeld worden 🙂

Naamloos Naamloos2

Ze hebben ongeveer allemaal hetzelfde model. Je kan er zo prachtig mee paraderen en ze zijn van echt leer. Iets waar ik steeds een beetje meer waarde aan hecht. Ze liggen helaas wel boven mijn prijsklasse. Met mijn studenten inkomen hecht ik toch net iets meer waarde aan het betalen van mijn kamer dan het hebben van een echt leren tas.

De grijze vind ik het mooist. Ook fijn vind ik dat er een schouder hengsel aan zit, want die gebruik ik heel graag. De groene daarin tegen is heel erg bijzonder. Hij is gemaakt van kalfsleer en door een bijzonder proces heeft deze tas een ‘aged & vintage’ look wat ik toch wel weer heel erg bijzonder vind. Als extraatje zit er zelfs nog LED-verlichting in. Wie kan er nu zeggen dat ze een werkende lamp in de tas hebben zitten. En dan hebben we het niet over het fietslampje natuurlijk.

De tassen komen van de webshop Marington. Ze verkopen nog 1140 andere tassen dus er is keuze genoeg. Niet alleen damestassen, maar ook laptoptassen, aktetassen en zelfs als piloot kun je je koffer er bestellen. Groot pluspunt; de verzendkosten zijn maar €3,95 en niet goed geld terug garantie. Is dat eens een fijne service.

Wat denk jij ervan?

