Naar Antwerpen

Antwerpen_Stadhuis_crop2_2006-05-28

Nog een paar nachtjes en dan zit ik in de trein. Naar de eerste vakantiebestemming van 2014. Vandaag had ik mijn enige tentamen en nog twee dagen praktijk en dan is het studieweek. Omdat ik maar één tentamen had en de eerste weken theorie had en ik dus geen praktijk loop volgende week heb ik een hele week vrij. Ik heb gewoon lekker tussendoor vakantie en daar ga ik heel fijn gebruik van maken.

Samen met het vriendje ga ik drie dagen naar Antwerpen. In de trein toeren richting Antwerpen en we verblijven in een kamer via Airbnb. Ik ben heel erg benieuwd naar de stad en heb er ook heel veel zin in. Gewoon even lekker wandelen, Belgische chocolaatjes eten en oké, misschien stiekem de Primark induiken.

Ik ben heel erg nieuwsgierig naar Antwerpen. Als je nog tips hoort, hoor ik het heel erg graag 🙂

 

Posted in Fun

5 thoughts on “Naar Antwerpen

  1. Wat leuk zeg, een paar dagen naar Antwerpen. M. en ik zouden laatst ook gaan, maar toen reden er ineens geen treinen meer tussen Nederland en België. Heel veel plezier!

      1. hihi, ik dacht al, oh jee, heb ik dat nieuwtje gemist, omg! 🙂 Hopelijk komt er binnenkort wel eentje!

Wat denk jij ervan?

