A little peek into my life #30

Het is alweer februari en school is weer begonnen. Na vijf week praktijk en een week vakantie begint het serieuze leven weer. Huiswerk wat vanmiddag alweer gemaakt moest worden en ik moet weer zelf lekker koken. Dat heb ik toch wel gemist toen ik praktijk liep. Ironisch dus dat ik de eerste schoolweek de hele week niet thuis eet. Vanavond ben ik uit eten geweest met mijn klasgenoten wat heel gezellig was en morgen ga ik met Vriendje en twee vrienden uit eten. Wat een luxe weer. Januari was verder best wel saai, dat mag na een volle december maand.

Kijk je mee naar mijn januari?

    

De laatste foto’s van praktijk. De laatste week was ik CSM supervisor wat betekend dat ik verantwoordelijk ben voor de vergaderruimtes en evenementen. We hadden alleen een behoorlijk rustige week dus dat betekende dat ik tussendoor fijn kon leren voor mijn grote tentamen. Thuis ging het studeren natuurlijk gewoon door en de laatste rechter foto is het menu dat we in het restaurant serveren met bijpassende wijnen. Reuze interessant, maar o zo moeilijk!

Twee week geleden ging ik samen met Vriendje naar een improvisatiestuk en daarvoor gingen we uit eten. Daar had ik echt een onwijs lekker dessert! Waar ik altijd foto’s van wil maken als we de helft al van op hebben gegeten. Maar alleen daarvoor ga ik gewoon terug naar De Walrus. Echt, de monchou taart is daar zo onwijs lekker met een heel lekker bolletje ijs van speculaas en kersen. Och, ik krijg er gewoon weer trek in!

We gingen naar de ‘Dat zit wel SNOR’ improvisatie show in de Harmonie en het was echt heel erg leuk! Het was een soort Lama’s waar ze echt interactie hebben met het publiek en ik heb echt een hele fijne avond gehad. Ik ben dol op theater en humoristische stukken en dit paste precies in dit straatje!

Het laten groeien van mijn haar gaat eigenlijk best goed. Ik ben twee week geleden naar de kapper geweest, want dat is tussendoor toch nodig om het in één geheel te laten groeien en ze had er z’n fijn vlechtje in gemaakt. Ikzelf vlecht mijn pony altijd in, maar dan bovenlangs. Ze had nu onderlangs gevlochten en het zat echt heel erg mooi en plat en geweldig en toen probeerde ik het zelf en dat was alles behalve mooi, plat en geweldig. Potdikkie!

Zondag spelletjes doen is standaard doen. Bovenstaand spel vind ik eigenlijk helemaal niet leuk, ik verlies hier namelijk (bijna) altijd mee. Het is een soort domino, maar dan met drie blokjes. Mijn ouders vinden het geweldig, ik zou het niet willen aanraden.

 

En toen lag er opeens sneeuw toen we wakker werden. Gelukkig ging ik in de trein richting Antwerpen waar geen sneeuw te bekennen was.

Logeren in een geweldig appartement en eten bij Kapitein Zeppos. Heerlijk, maar daar hebben jullie alles over kunnen lezen in mijn Antwerpen verslag. Ik zal niet nog een keer zeggen hoe geweldig ik het vond, want dat is zo langzamerhand wel duidelijk dacht ik 🙂

Grappige pashokjes bij de River Island. Overigens niets gekocht. Wat staat de muziek daar verschrikkelijk hard zeg. Dat is geen plezierig winkelbezoekje.

De dierentuin in Antwerpen had ik nog graag willen bekijken, maar voor de laatste twee uurtjes vonden we het niet meer waard. Ik ben heel nieuwsgierig hoe het opgezet is en dat het zo dicht in het centrum zit is toch geweldig?

Terug in de trein met Ratatouille. Heerlijke film en perfect voor een treinreis. De i-pad overigens ook, helaas is die niet meer onder ons. Uiteindelijk was de eigenaar er niet zo tevreden mee met dit prachtige Apple product en heb ik er afscheid van moeten nemen. Eerst vond ik die tablets maar waardeloos, maar nu ik er even van mocht genieten is het toch wel heel erg handig. Vooral om lekker films op te kijken en websites te lezen is hij erg geschikt.

Nieuwe sokken van de New Look. Wordt je toch meteen blij van 🙂

  

Boodschappen doen voor mijn moeders verjaardag. De wagen zat behoorlijk vol en rechts het cadeautje van mijn moeder. Een automatische stofzuiger. Best wel gemakkelijk eigenlijk. Nu hoef ik hopelijk niet meer stof te zuigen. En misschien vraag je je af wat die sokken op de stofzuiger doen. Zo ging Poekie misschien wel achter de stofzuiger aan in plaats van ervoor weg te rennen.

Stiekem hoopte dat ze zo ging doen als bovenstaand filmpje, maar nee dus. Poekie is daar niet geschikt voor.

En dit is de vulling van de bladerdeeg hapjes met brie en witlof. Al die balletjes… peper. Het peper potje was geknapt, grote ramp maar ik heb heel geduldig alle balletjes eruit gevist en uiteindelijk was de gehele vulling bal vrij.

Nieuwe Youtube favoriet! Gabriel Iglesias aka Fluffy is echt heel erg leuk en grappig en ik ben groot fan! Is hij ook bekend onder meer mensen?

Dat was mijn januari. Niet heel erg spannende dingen gebeurt zoals je kunt zien en februari zal waarschijnlijk vooral bestaan uit school. Ik heb een belangrijke module en nog een veel belangrijker tentamen aan het eind van deze module. Haal ik dat tentamen niet

2 thoughts on “A little peek into my life #30

    1. Mijn moeder wilde het ook weggooien, maar ik vond het zonde. Dus stond ik daar al die peper eruit te zoeken. Ik zal het overigens niet voor de tweede keer doen 😛 En wat een grote grote fout. Ik heb het natuurlijk heel snel veranderd. Bedankt voor het melden. Anders had ik er zo overheen gelezen :O

Wat denk jij ervan?

