Die lijst dus

Eigenlijk maakte ik deze blog aan voor de Day Zero lijst. Die 101 dingen in zoveel dagen. Helaas ben ik toch niet zo druk bezig met het afronden van die lijst. Er staan een paar dingen op die ik voor mei waarschijnlijk niet meer afgerond krijg. Ik ga niet meer naar Parijs en ook dat bungeejumping moet ik gewoon doorstrepen. Die hele dag niet praten heb ik geprobeerd, maar volledig gefaald. Ik hou gewoon teveel van kletsen en zelfs als er niemand om mij heen is praat ik wel tegen mezelf. Maar we gaan niet kijken naar de dingen waar ik zo lekker in gefaald heb, maar die paar kleine punten die ik zeker nog afgestreept kunnen worden.

Het lijstje voor aankomende week:

16.   Schrijf een lief berichtje op een papiertje en stop het in een boek zodat iemand het kan vinden.
17.   Geef bloemen aan iemand.
20.   Schrijf een berichtje in een publieke WC.
40.   Maak je eigen fotoboek van 2013
88.   Maak een klein verhaal door middel van alfabet spaghetti.

Dit moet me toch zeker lukken deze week?

2 thoughts on “Die lijst dus

Wat denk jij ervan?

