Stomme dingen tijdens het autorijden

– Opvliegende eenden die opeens voor je auto terechtkomen.
Dat wordt dan helaas hun dood. Daar kon ik niet meer voor remmen.

– Niezen.
Ogen dicht in het verkeer is het ergste!

– Laagstaande zon.
Daar helpt geen zonnebril tegen.

– Rijden zonder radio.
Dat is gewoon hartstikke saai

– Ramen krabben.
Dan ben ik al laat, heeft het opeens ook nog gevroren en dan moet ik ook nog krabben. Dat vinden we niet leuk.

– Tanken.
Zonder kom je nergens, maar ik vind tanken gewoon stom. In de rij staan. Beseffen dat je tankdop aan de andere kant zit. Moeilijk draaien en tanken moet ik altijd doen wanneer het niet goed uitkomt.

Gelukkig ben ik verder heel erg blij met mijn rijbewijs en auto en wegen deze nadelen niet op tegenover alle voordelen van een rijbewijs.

It’s amazing! 

One thought on “Stomme dingen tijdens het autorijden

  1. Rijbewijs hebben > alle ongemakjes!
    Want gewoon dat gemak van ergens zomaar heen kunnen gaan – priceless!

    Dat is mijn veel te late Valentijnshartje wel waard, toch?

    (¯`·.·´¯) (¯`·.·´¯)
    `·.¸(¯`·.·´¯)¸ .·
    ×°× ` ·.¸.·´ ×°×

Wat denk jij ervan?

