A little peek into my life #31

Na een week die voor mij rampzalig begon is mijn tweede volle dag in Londen bijna afgelopen en het is heerlijk! De week begon niet erg fijn. Een onvoldoende op een module opdracht waar we zo hard voor hebben gewerkt en om er dan nog een schepje boven op te doen verteld de docente doodleuk dat we het belachelijk slecht hebben gedaan. Mijn uitwisseling naar Birmingham gaat waarschijnlijk niet door en ik ben alweer ziek in Londen. Gelukkig mogen we de module opdracht overdoen en misschien voor mijn uitwisseling dan maar naar de sneeuw. Het komt allemaal goed en ik zit in Londen. Het is heerlijk hier! De andere afgelopen weken waren daarin tegen ook hartstikke leuk dus een mindere week is ook geen probleem. 

Mijn afgelopen weken 🙂
SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG

In de eerste week van februari ging ik uit eten met mijn vriendje en vrienden. De reis ging naar De Zevende Hemel in Groningen en het was echt onwijs lekker, gezellig en leuk. We hadden een vier gangen menu via Groupon en we kregen een verrassingsmenu. We aten een heerlijk voorgerecht. Het tussengerecht was een groenten-curry met kokos en het hoofdgerecht eend met een sherry saus. Wauw, wat was het lekker!

SAMSUNG

En toen moesten we op het station nog veertig minuten wachten op de trein naar Leeuwarden. Gelukkig was het niet koud en het station in Groningen is erg mooi.

SAMSUNG

Nieuwe koffiezetapparaat op mijn werk en hij is mooi en werkt ook erg prettig. Helaas is het niet heel erg handig en praktisch wanneer het druk is, maar dat zoeken we dan later wel uit.

SAMSUNG

Huiswerk maken aan de keukentafel is niet altijd een goede keuze. Te veel afleiding en gezelligheid.

SAMSUNG

Winkelen bij de Albert Heijn XL in Leeuwarden. Z’n grote supermarkt en het was heerlijk. Ik hou van boodschappen doen en z’n grote supermarkt is echt onwijs leuk.

SAMSUNG SAMSUNG

In de sportschool en daarna lekker chillen op de bank met een wijntje. Het sporten ging echt heerlijk, helaas was de wijn niet erg lekker.

SAMSUNG

Af en toe ben ik een deel van het Promo team en zo ook afgelopen week. Het gehele auditorium zat vol met kinderen uit havo 3 en vwo 3 die allemaal een voorlichting kregen in verband met hun profielkeuze. Ik mocht drie presentaties geven en het was heel erg leuk. Veel leuker dan dat ik had verwacht en een onwijs fijne leeroefening.

SAMSUNG

Lunchen op mijn werk. Ik had nog nooit pompoensoep gegeten en voordat ik het zelf eens wilde maken probeerde ik het op mijn werk en ik vond het niet echt een onwijs groot succes.

SAMSUNG

SAMSUNG

Valentijnsdate bij het Douwe Egberts café in Leeuwarden met het Vriendje. Vorig jaar hadden we daar onze eerste date en dat deden we dit jaar dunnetjes over met de Olympische Spelen op de achtergrond.

SAMSUNG

Kijken bij de generale repetitie van de toneelvereniging van mijn vader. Het was een erg leuk toneelstuk!

SAMSUNG

Hier ben ik nu! En het is heerlijk 🙂

SAMSUNG SAMSUNG

Mijn vriendjes thuis 🙂 Van links naar rechts: Pumba, Indirella en Poekie. En jazeker, het varkentje en het paard delen de stal en dat gaat heel erg goed.

SAMSUNG

Tanken tot een precies bedrag vind ik altijd zo leuk. Timing is everything 🙂

SAMSUNG

Een hele fijne chocoladereep gekregen van Petra omdat ze een nachtje gebruik maakte van mijn kamer. Hij was onwijs lekker! Ik wist niet dat Tony Chocolonely zulke lekkere chocolade had.

SAMSUNG

Mijn allereerste Valentijnskaartje ooit. Superleuk en lief en ik wist ook eerst helemaal niet van wie het moest zijn. Zo hoort het natuurlijk 🙂

SAMSUNG

SAMSUNG

Schaatsen!! Ik vind het zo ontzettend leuk en ik baal er ook echt wel van het geen strenge winter is geweest zoals we die vorig jaar hadden. Weer heel fijn een paar rondjes geschaatst en ik wil heel graag pootje over leren, maar het lukt me niet. Na drie keer op het ijs gevallen te zijn lukte het nog steeds niet. Snel weer oefenen dus.

SAMSUNG

Na het schaatsen snel door naar het toneelstuk om de fotografe te zijn om daarna een paar dagen later mijn foto in de krant te zien 🙂

SAMSUNG

Spaanse rollenspellen oefenen. Over twee week heb ik hierin een mondeling en ik moet dit echt heel erg goed gaan leren. Spaans vind ik toch wel heel erg ingewikkeld en ik kijk zeker niet uit naar de tentamenweek. Getver, vier Spaanse tentamens en 2 Spaanse tentamens.

Nu is het zaterdagavond en we zijn even aan het uitrusten op onze kamer in Londen. We vermaken ons prima en we lopen onze voeten kapot. Het is hier onwijs fijn weer en de zon schijnt volop. Maandag gaan we weer naar huis en dan is het Londen avontuur alweer afgelopen. Op naar de Spaanse tentamens!

Wat denk jij ervan?

