Dankbaarheidslijstje #2

1. Uitslapen tot half tien
2. Vriendje en zijn broer die zomaar mijn tuin leegruimen in Leeuwarden
3. Goed gesneden taart 🙂
4. Roddels uitwisselen met fijne collega’s
5. Met de auto naar het werk
6. Fijne avond in Groningen!
7. De BOB zijn, dat betekent dat ik lekker veel kan autorijden.
8. Een grote verjaardagskaart sturen naar een lief vriendinnetje
9. Dat ik ook zonder alcohol een hele fijne avond kan hebben!
10. In slaap vallen naast Vriendje

One thought on “Dankbaarheidslijstje #2

  1. – Een stukje taart bij de koffie van zondag
    – Samen zingen met anderen
    – Lekker met mijn blog bezig zijn
    – In Ikea boekjes sneupen
    – Het mooie weer
    – Je lievelingsliedje op de radio horen
    – Je kamer uitmesten en allemaal leuke dingen vinden
    – Mijn favoriete shirt dragen
    – Buiten de deur eten!
    – Een glas van mijn favoriete bier drinken (Grimberen Triple!)

    Goed idee die happy challenge! Ik moest even nadenken, maar dan kom je snel op heel veel fijne dingen die je anders niet eens doorhebt.

Wat denk jij ervan?

