Happy Challenge #5 Just Do It!

d99352388227ecd43febe751984e8c63

In week vier heb ik een lijstje gemaakt met dingen die ik wilde toevoegen aan mijn leven. Dat was de opdracht van week vier en voor week vijf was het de bedoeling dat we het UIT GINGEN VOEREN! De dingen die op het lijstje staan moeten uitgevoerd worden, maar dat is in mijn geval niet echt toepasbaar van de één op de andere dag. Maar daarom is het een uitvoering op de lange termijn, dat kan natuurlijk ook gewoon. Even een opfrisser, wat stond er ook alweer op mijn lijstje? 

1. Regelmaat.
2. Op reis gaan.
3. Beweging.

En gewoon doen dus! Ironisch gezien ben ik een paar dagen nadat deze opdracht online kwam, op reis gegaan naar Londen. Weer een stad die ik afstrepen van mijn Europa lijst. Ik ben nog lang niet uitgekeken, maar mijn uitwisseling naar Birmingham gaat helaas niet door. Er is een mogelijkheid voor een ander land, maar daar is nog helemaal niets over bekend. Dat is toch wel heel erg jammer, maar mijn reis over de wereld gaat wel door. Nu ga ik niet binnen een week weer op vakantie, maar de volgende bestemming is al wel uitgekozen namelijk Rome. Wanneer, hoe en wat is allemaal nog niet bekend, maar Rome staat op de planning. Verder is de regelmaat tijdens de vakantie ver te zoeken, maar daar heb ik stiekem een hard hoofd in. Volgende week hoef ik dagen laat te beginnen op school en dan sta ik vrijdag opeens om zeven uur ’s morgens weer in de La Place. Regelmaat is nergens te vinden.

Het laatste puntje is beweging en misschien gaat die nog wel het beste. Opeens heb ik het licht gezien en ben ik er klaar voor om lekker te sporten en te bewegen. Vandaag ga ik naar de Run2Day in Leeuwarden voor echte fijne hardloopschoenen voor mijn probleemvoeten en daarna kan ik lekker weer verantwoord sporten.

Op naar die kilometers. Ik moet dit jaar meedoen aan de 4mijl van Groningen en ik moet daar toch echt wel even op trainen.

2 thoughts on “Happy Challenge #5 Just Do It!

Wat denk jij ervan?

