Too much information

Er gaat weer een nieuwe TAG over het internet die eigenlijk best wel heel leuk is. De Too Much Information tag bestaat uit een heleboel vragen die prima te doen zijn. Het zijn persoonlijke vragen maar ook weer niet te persoonlijk, wat prima is voor vandaag!

1. Wat draag je?
Mijn nieuwe Zebra jurkje, een zwarte panty en zwarte enkellaarzen. 

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jazeker.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Het was niet echt een break-up, want een echte relatie is er nooit van gekomen maar vervelend was het wel.

4. Hoe lang ben je?
1.63 staat op mijn identiteitskaart geloof ik. 

5. Hoeveel weeg je?
Geen idee eigenlijk.

6. Heb je tattoo’s?
Nee, maar ik wil eigenlijk wel graag één. Ooit. Misschien.

7. Heb je piercings?
Oorbellen 🙂 

8. OTP?
Ik heb geen idee wat dit betekent, dus heb geen antwoord op deze vraag. 

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Blair en Chuck uit Gossip Girl. Geen twijfel over mogelijk. Beste fictieve TV koppel ooit!

10. Wat is je favoriete serie?
The Vampire Diaries, Supernatural, White Collar en The Big Bang Theory.

11. Wat is je favoriete band?
Heb niet echt een favoriete band, maar zondag is het nieuwe album van Lea Michele uitgekomen en hij is GOED!

12. Wat mis je?
De winter. Ik weet dat er niet veel mensen zijn die dat zeggen, maar ik heb de winter toch wel gemist dit jaar. Niet de sneeuw hoor, maar het ijs. Het natuurijs. De rondjes op de ijsbaan, buiten in de kou en lekkere snelheid maken. Ik mis het en hopelijk hebben we het volgend jaar wel!

13. Wat is je favoriete liedje?
Op dit moment vind ik het album van Lea Michele erg fijn en Your Song van Ellie Goulding.

14. Hoe oud ben je?
20.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Maagd

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner:
Humor vind ik heel erg belangrijk

17. Wat is je favoriete quote?
Smile! And the world will smile back.

18. Wat is je favoriete acteur?
Ik ga voor Johnny Depp. Hij kan alles en is geschikt voor alles.

19. Wat is je favoriete kleur?
Ik heb niet echt een favoriete kleur, maar ik hou wel van een fel kleurtje.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Ligt aan het moment. In de auto hou ik van harde muziek ook om dan lekker mee te zingen. Tijdens het huiswerk maken of bloggen mag de muziek gewoon lekker zacht op de achtergrond.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Toch wel snel mijn bed. Onder de dekens lijken de problemen toch iets minder groot.

22. Hoe lang douche je?
’s Morgens vaak binnen vijf minuten, maar ’s avonds kan ik er zo tien minuten van genieten.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Een kwartier denk ik, maar dan wel met uitzondering van het douchen in de morgen.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Ik heb één van mijn zusjes een keer hardhandig tegen ons oude barbie-huis gedrukt en ook wel eens een mep gegeven, maar ik heb eigenlijk nooit met niemand gevochten. Behalve dan mijn zusjes.

25. Wat is een turn-on?
Lekker ruiken. Dat is toch wel echt heel erg fijn.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb geen YouTube kanaal. O, toch wel. Een hele oude waar nog één kleine video op staat van mijn eerste jaar Communicatie. Niet het delen waard.

28. Heb je angsten?
Iedereen heeft angsten en ik ben als de dood voor muizen. Het is belachelijk, maar ik kan er maar niet overheen komen.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Onenigheid met mijn zusje. Kan gebeuren.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Gewoon mijn eigen naam met een extra I.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Een boek over Oprah dat ik moet lezen voor school.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Op dit moment kijk ik de nieuwste aflevering van The Originals. En hij is spannend!

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Klasgenootjes in de sportschool. Een gesprekje tijdens het sporten is altijd heel gezellig.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Mijn huisgenoten in de groepsapp. We zoeken een nieuw huisgenootje en delen informatie over de whatsapp

36. Wat is je favoriete eten?
Altijd een moeilijke vraag. Ik ben dol op Roti en pasta’s. 

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Op dit moment wil ik heel graag op wintersport. Dat lijkt me zo onwijs leuk!

38. De laatste plaats waar je was?
De sportschool. Dat zeg ik ook niet vaak 🙂

39. Heb je een crush?
Hihi, jazeker. We zijn zelfs al bijna een jaar samen.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Vanmorgen.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Afgelopen zaterdag maar dat is gelukkig allang uitgepraat 🙂

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zoete snoepjes. Ik ben vooral fan van kindersnoepjes. 

43. Welke instrumenten speel je?
Geen. Helemaal niets. Wel heb ik geprobeerd gitaar te spelen.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Oorbellen, mijn zilveren ketting die ik altijd om heb en mijn ringetje.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Hardlopen, vanmorgen in de zon!

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
‘Oops, I did it again’ van Britney Spears tijdens het foute uur van Qmusic.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Heb ik niet. Openingszinnen zijn waardeloos.

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Nee dus.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Op dit moment natuurlijk. Op de bank in het warme zonnetje met bloggen en The Originals.

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen natuurlijk.

Posted in Fun

Wat denk jij ervan?

