Dankbaarheidslijstje #6

1. Dat de overnight havermout best lekker was.
2. Het rondje hardlopen in de zon.
3. Op mijn nieuwe schoenen.
4. Om daarna nog even naar de sportschool te gaan.
5. Waar ik een hele tijd klets met 2 studiegenoten. Socializen in de sportschool 🙂
6. Mijn nieuwe zebra jurk en dat ik dus gewoon een panty aan kan zonder dat het te koud is.
7. Dat we waarschijnlijk best snel een nieuwe huisgenoot hebben.
8. Na het sporten de nieuwste afleveringen van TVD en Supernatural.
9. Heel burgerlijk, maar lekker aardappels, spruitjes en gehaktballen eten.
10. Dat ik deze lijstjes aan het einde van de dag maak.

One thought on “Dankbaarheidslijstje #6

Wat denk jij ervan?

